Hoe goede Ondertiteling op 3d tv krijgen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een phillips ambilight 3d tv Nu zijn er ook 3d films te streamen via icefilms . Wanneer de twee beelden op de tv naast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe goede Ondertiteling op 3d tv krijgen
Heb een phillips ambilight 3d tv
Nu zijn er ook 3d films te streamen via icefilms . Wanneer de twee beelden op de tv naast elkaar staan werkt ondertiteling prima , Maar zodra je ze samenvoegt voor 3d effect. Wordt de ondertiteling uiteLkaar getrokken en verdwijnt hier van de helft . Is er een manier om dit werkend te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
moet je even zoeken naar 3D subtitles XBMC
|
|||
|
|||
Zodra ik van de bazin weer ff mag spelen met de aptv ga ik die eens opzoeken
Bedankt voor de tip Hmmm. Bij xbmc instellingen staat deze er niet tussen . Bij addons toevoegen kan ik deze ook nergens vinden helaas Laatst gewijzigd door suzuki2002; 29-12-12 om 10:36. |
|
|||
|
|||
sorry maar bedoelde eigenlijk even in google... niet in je apple tv daar vind je wel wat informatie over 3d subs maar of het er ook is geen idee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe film op iPhone krijgen? | Lode | Muziek, foto & video | 99 | 12-08-12 11:33 |
Hoe films krijgen op ipad2? | Ver$uZ Motorsport | iPad algemeen | 2 | 03-02-12 00:11 |
iPhone 3G: Blijf error 1600 krijgen ondanks goede DFU | Justevo | Unlock | 0 | 29-11-10 01:23 |
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? | McMeller | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-03-10 14:57 |
Hoe baseband 03.14.08_G op 1.1.4 te krijgen | Optimistisch | Unlock [archief] | 6 | 15-05-08 11:14 |
|
|