haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer deze app eens voor je Mac. Ik geniet er nog elke week van, eveneens de rest van de familie. Je kunt een trail versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probeer deze app eens voor je Mac. Ik geniet er nog elke week van, eveneens de rest van de familie. Je kunt een trail versie nemen en eenmalig kopen voor 15 euro. Dit programma is echt extreem eenvoudig te gebruiken en de mensen achter de app reageren ook altijd snel op vragen via email. Let me know what you think...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
he dit werk perfect. Ik krijg alleen geen ondertiteling. kun je wel instellen als de film loopt maar zie niks. Weet je mischien waar dit aan ligt? EDIT : zie het al ligt aan de ATV software dan toch maar eens ugrade eb kijken wat ie dan doet. dan werkt fotostream wel niet meer maar dat vind ik niet zo belangrijk. Kan hem altijd nog downgraden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Air Video Server is hiervoor perfect! Kost 2 euro nog wat voor iOS en voor mac gratis. Je kunst een probeerversie downloaden. Kan alle bestanden via live conversie streamen of eerst omzetten, ondertitels werken ook perfect. Kwaliteit van beeld kun je in de app instellen.
|
|
|||
|
|||
kun je met Air Video Server ook .iso en .vob kijken zonder ze eerst te converteren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok. Dan blijf ik toch gewoon VLC Player gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Connectie van MacBook Pro met Apple tv 3 | Mariam | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-10-12 15:54 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
MacBook pro op apple tv | Rubske | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 27-02-12 22:34 |
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro | Minthe | iPhone algemeen | 1 | 19-10-09 14:41 |
|
|