ondertitel.com probleem discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede gebruikers van Appletv2. De meeste van ons gebruiken ook de ondertitel.com van xbmc. Laatste tijde doet deze het niet. Omdat de website steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ondertitel.com probleem
Hallo mede gebruikers van Appletv2. De meeste van ons gebruiken ook de ondertitel.com van xbmc. Laatste tijde doet deze het niet. Omdat de website steeds veranderd en moet door de scriptmaker gewijzigd worden.
Ik heb de scriptmaker PB verstuurd op de forum het probleem uitgelegd,. Hij leest ze wel maar doet er geen zak mee. (Ik denk zelf dat ie het druk heeft). Ik heb er geen verstand van deze coderingen anders deed ik het zelf. Zijn er mensen die er verstand van hebben om de service.py te wijzigen zodat we kunnen geniet van ondertitel.com. Laat ik het zo overpakken en zelf beheren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ondanks dat dit het ondertitel.com probleem niet oplost raad ik aan om, zeker voor films, "opensubtitles.org" in te stellen als je standaard bron. Werkt top! Gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thanks for the info.
|
|
|||
|
|||
Als ik deze addon in xbmc wil installeren geeft die aan dat het zip bestand niet de juiste structuur is??
|
|
|||
|
|||
Pienoet: upgraden naar frodo !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertitel.com | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 21-12-12 23:22 |
Ondertitel.com vind niets bij Icefilms | michiell | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-04-12 16:50 |
ondertitel.com site bestaat niet meer | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 30 | 27-02-12 17:51 |
Ondertitel probleem CinexPlayer | Hippiehip | iPad Apps | 3 | 12-11-11 15:01 |
Ondertitel | Dekraker | iPad algemeen | 24 | 06-08-11 17:35 |
|
|