//

Zelf ondertitel site selecteren?

Zelf ondertitel site selecteren? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) He hallo, Ik weet dat je via XBMC diverse links kan selecteren van de gewenste ondertiteling. Echter staan er maar een 4 tal links, zoals: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-13, 09:49
Macfreak2012 Macfreak2012 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 75
Wink Zelf ondertitel site selecteren?

He hallo,
Ik weet dat je via XBMC diverse links kan selecteren van de gewenste ondertiteling. Echter staan er maar een 4 tal links, zoals: Bierdopje.nl, ondertitel.com enz. Hier kan je je Nl subtitels vinden.
Mijn vraag?: Kan je zelf een link toevoegen, want soms zie ik wel eens een film online staan, maar geen NL subs? Kijk ik gewoon in mijn browers achter mijn MAC of PC zie ik hem er wel bij staan?
Als dit niet mogelijk is ..... Er is ook een mogelijkheid om de subs te downloaden in een map en dan deze. E verwijzen naar.... Kan iemand mij misschien verwijzen naar een topic hoe dit moet, kan het niet vinden.
Tanxs MacFreak
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-13, 17:06
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Ondertitel.com werkt niet meer probeer opensubtitles en podnapsi succes
  #3  
Oud 21-04-13, 09:50
Macfreak2012 Macfreak2012 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 75
Standaard

Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg geweest met mijn vraag.....
Jouw antwoord begrijp ik, maar mijn vraag gaat iets verder.
Je kan wanneer je een ondertitel wilt selecteren kiezen uit meerdere talen en kanalen, zoals inderdaad: opensubtitles en podnapsi... Maar waar ik op doelde is, kan je ook dmv een script ZELF toe voegen aan de bestaande lijst. Zie soms films staan waarvan ik weet dat de NL subs er wel is, maar ik deze niet tegen komt in de bestaande links.
Mav, kan ik verwijzen naar mijn eigen sub link.
Sorry, voor mijn onduidelijkheid.
P.s. Volgens mij kan je ook je eigen subs downloaden en dan wanneer je de film start deze verwijzen naar je eigen map, klopt dat? Zo ja kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werking gaat? Misschien is dit al eens eerder uitgelegd in een forum, maar ik kan dit niet vinden...
Tansx MacFreak
  #4  
Oud 21-04-13, 15:05
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Downloaden en in je startmap zetten bijvoorbeeld en dan selecteren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertitel.com misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 21-12-12 22:22
ondertitel.com site bestaat niet meer Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 30 27-02-12 16:51
Ondertitel Dekraker iPad algemeen 24 06-08-11 16:35
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 13:22
Zelf een soort van uitzending gemist site maken? mathijs666 iPhone Apps 11 26-01-09 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.