Conversie met Format Factory discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Om AVI-films naar iTunes te converteren (voor Apple TV) gebruik op een Windows pc ik het prima (gratis) programma Format Factory. Maar de geconverteerde MP4's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Conversie met Format Factory
Om AVI-films naar iTunes te converteren (voor Apple TV) gebruik op een Windows pc ik het prima (gratis) programma Format Factory. Maar de geconverteerde MP4's worden niet automatisch door de Apple TV gevonden. Pas na handmatige import in iTunes. Welke doelmap moet ik invullen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Video: Quicktime conversie | MacRub | Muziek, foto & video | 6 | 17-04-08 09:37 |
Video: rare verhoudingen na conversie | numbro2 | Muziek, foto & video | 1 | 29-01-08 19:20 |
iTunes 7.5 conversie naar iphone/ipod | bwbboot | Archief | 8 | 28-11-07 15:58 |
|
|