Atv 3 gaat niet meer uit discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort gaat mijn Atv 3 niet meer uit, of naar stand-by. Als ik naar 'sluimer nu' ga krijg ik een vriendelijke knipoog van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Atv 3 gaat niet meer uit
Sinds kort gaat mijn Atv 3 niet meer uit, of naar stand-by. Als ik naar 'sluimer nu' ga krijg ik een vriendelijke knipoog van de LED, maar hij gaat niet uit. Zet ik de Tv aan dan is de screensaver al actief.
Kan dit kwaad? Onnodig stroomverbruik? Oh ja, ik heb al soft en hard gereset en vermanend toegesproken... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beide acties zonder resultaat. Atv staat aan en blijft aan. Bij alle pogingen tot afsluiten knippert de LED vriendelijk, of spottend, dat kan ik niet bepalen...
|
|
|||
|
|||
Okay, dit lek is boven. Door toeval moest de Atv een ander plekkie krijgen. Stond op m'n Marantz versterker. Halve meter verderop blijken alle problemen opgelost. Kennelijk een gevalletje van interferentie. Daar was ik niet zomaar opgekomen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trilmotor Iphone 4 gaat niet meer uit. | ipad99 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-13 18:05 |
iphone gaat niet meer uit 4s | Souwerpower | iPhone algemeen | 8 | 28-11-12 16:55 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Doet niks meer en gaat niet uit | ac.88 | iPhone algemeen | 9 | 06-05-09 19:55 |
Iphone gaat niet meer uit | jillp | Unlock [archief] | 9 | 22-05-08 02:20 |
|
|