Apple TV geen geluid bij films! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst kon ik gewoon films MET geluid afspelen op mijn TV vanaf mijn Macbook Pro. Nu opeens niet meer! Ik kan dus wel de films ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV geen geluid bij films!
Eerst kon ik gewoon films MET geluid afspelen op mijn TV vanaf mijn Macbook Pro. Nu opeens niet meer! Ik kan dus wel de films afspelen maar hoor geen geluid. Muziek kan ik vanaf Itunes op mijn Macbook wel afspelen. Heel raar. Graag hulp!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar Apple ondersteunt sommige merken tv's niet. Van welk merk is je tv?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels de Apple TV opnieuw geïnstalleerd en nu doet hij het weer!
Hoe sluit ik deze discussie? Dank voor jullie reacties.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid en beeld op Apple TV bij Azul | Flipthescrip | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 19-01-13 11:30 |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon | Stevenoelbrandt | iPad algemeen | 1 | 15-09-11 12:40 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen geluid bij iPhone 3G in Apple dock | Royofzo | iPhone algemeen | 1 | 26-10-10 23:03 |
|
|