AppleTV laat extreem hoog getal tussen haakjes zien discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik iets vanaf mijn iMac, iPhone of ipad wil afselen naar een van mijn twee AppleTV's, dan zie ik daar altijd een getal achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleTV laat extreem hoog getal tussen haakjes zien
Als ik iets vanaf mijn iMac, iPhone of ipad wil afselen naar een van mijn twee AppleTV's, dan zie ik daar altijd een getal achter staan en dat loopt met de dagen verder op (zie screengrab).
Ik heb ze al eens opnieuw opgestart, maar ook dan blijven de getallen staan en worden ze in de loop van de tijd steeds hoger. Alle apparaten zijn voorzien van de laatste versie. Mijn vragen zijn nu: - Wat betekenen die getallen eigenlijk? - Iemand enig idee hoe ik ze weg krijg of normaal krijg? Met vr gr Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extreem hoog data verbruik bij nieuwe iPhone 5 | marse028 | iPhone algemeen | 15 | 23-08-13 10:49 |
If statement, Getal tussen x waarde | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 14 | 02-08-12 22:59 |
Extreem hoog aan verstuurde sms'jes | Baskoo | iPhone algemeen | 4 | 27-05-11 23:28 |
Getal in mail-icoon te hoog | iFrenk | iPhone algemeen | 0 | 11-10-10 16:27 |
|
|