Apple tv streamen met Ipad discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Als ik de ipad met apple tv wil streamen krijg ik volgende melding op tv, Het is niet toegestaan video af te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv streamen met Ipad
Beste forum leden,
Als ik de ipad met apple tv wil streamen krijg ik volgende melding op tv, Het is niet toegestaan video af te spelen via hdmi en airplay mirror. Toen stond de spreker stil, wat is hier het probleem? Zie evt. reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke app gebruik je? Sommige apps staan streamen namelijk niet toe vanwege copyright et cetera.
|
|||
|
|||
Hallo Daniel het gaat om de app Horizon Go!
|
|
||||
|
||||
Ik heb het met mijn iPad even getest. Ik heb hetzelfde als jij. Omdat dit om televisieprogramma's gaat denk ik dat het ook hier om copyright gaat. Je kunt namelijk de Apple TV aan een scherm op een plein koppelen en dan programma's streamen. Iedereen op het plein kan dan meekijken, terwijl UPC/Ziggo maar van 1 persoon betaald krijgt. Snap je?
|
|
|||
|
|||
Hallo Daniël ik snap het dank voor je reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
streamen ipad naar apple tv knalt eruit | mijnipadx | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 13-07-14 11:56 |
Streamen iPad -> Apple Tv onder IOS 7.1 | iPhoneAlot | iPad algemeen | 8 | 22-03-14 14:30 |
Video's op iphone/ipad naar apple tv streamen....hoe? | borgqueenx | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 14-02-14 23:08 |
Apple tv 3 netwerkprobleem met streamen | pdekkinga | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 04-05-13 22:50 |
Films streamen van Apple TV naar iPad? | Michaelangelo | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 20-10-12 11:42 |
|
|