//

apple tv kopen? overtuig me

apple tv kopen? overtuig me discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat ik mijn apple TV in de VS koop, vormt dit dan een probleem als ik deze altijd in België zal gebruiken? Hij is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-07-12, 08:50
kachelle kachelle is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 8
Standaard

Stel dat ik mijn apple TV in de VS koop, vormt dit dan een probleem als ik deze altijd in België zal gebruiken? Hij is daar 30 € goedkoper.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-07-12, 08:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is geen enkel probleem. Je moet alleen maar het stroomsnoer vervangen (of een adapter gebruiken), dat is alles.
  #23  
Oud 06-08-12, 15:54
paullus potter paullus potter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 36
Standaard kan dit mmet window pc

hallo ik ff een vraagje ben aan het verdiepen in atv. 2 kom je zowat niet aan of hoofdprijs betalen nu wil ik een atv3 kopen maar mijn vraag is kan ik van mijn windows pc een avi of iso bestand streamen of moet ik hier speciaal een apple voor hebben
  #24  
Oud 06-08-12, 15:57
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Kijk eens op tweakers.net Ik zag er daar vanmorgen nog een te koop staan voor 85 euro (ATV2). Als ik je wensen zo bekijk is het slim om een ATV2 te kopen omdat deze te jailbreaken is en je dan de avi of isobestanden niet om hoeft te zetten naar een itunes formaat. Succes ermee!
  #25  
Oud 08-08-12, 22:47
Iknietsnap Iknietsnap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik wil ook graag overtuigd worden
En dan met name in hoeverre het mogelijk is om live tv te kijken via apple tv? Gaat dit dus via apps op mijn ipad die ik dan naar de apple tv stream of kan ik de apps direct op de apple tv installeren? Dit is mij allemaal nogal erg onduidelijk..

Ik zag volgens mij ook dat veetle te gebruiken is na jailbreak? Is dat ook niet een beetje live tv?
  #26  
Oud 11-08-12, 20:51
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

@ de starter van dit onderwerp:

Allereerst top topic, ik zat heel lang te twijfelen voor ik afgelopen dinsdag een Apple TV bij Dixons ( voor 99 euro) kocht, heb ik dit topic bekeken en doorgelezen en de opmerkingen van een en ander door gelezen.

Even wat meer informatie waarom ik reageer:

Ik ben geen Apple Fan, in de zin van ik koop geen Apple air of macbook of workstation van apple. Om 2 redenen niet: 1 ik kan de dingen niet doen die ik wil, en 2 verplicht kopen in de itunes store.

In 2008 liet iemand mij kennis maken met de iPhone. Dit zag er leuk uit, en in mijn ogen had dit wel iets. Zag hier de potentie wel in, het kon immers meer dan mijn toenmalige Nokia. Niet geheel overtuigd heb ik een iPhone 3 op marktplaats gekocht ( grootste fout van mijn leven maar dat ter zijde). Ding heb ik wel geteld 24 uur gehad en weer door verkocht, hij was niet simlock vrij en ik wou graag een simlock vrij toestel. Daarnaast kon ik niet wennen aan het touchscherm.
Na de introductie van de iPhone 3Gs heb ik de 32 Gb besteld in frankrijk en deze ook simlock vrij gemaakt. De eerste week had ik zeer veel moeite met het gebruik maar werd steeds duidelijker enz enz. Na wat hulp en begeleiding begon het mij wel te bevallen.

Eind 2011 ben ik overgestapt naar de 4S 64Gb. Spannend als ik het vond ( geen zin om namelijk alles opnieuw in te programmeren) is mij dit enorm meegevallen.
Ookal borduur ik verder op de apps, instellingen, foto's, muziek etc uit de 3GS werkt hij prima. Ook na de ontdekking van Cloud werd ik steeds meer enthousiast over deze werken. Vooral de Agenda, wat online kwam te staan, was ik erg blij mee want het steeds aankoppelen vond ik vervelend.

Een iPad 1 gekocht, dacht dat het mij wel goed zou doen ( als je het nooit koopt zul je het nooit te weten komen). Deze heb ik 4 weken gehad en vervolgens verkocht. Tijdens vakantie was het geinig, maar daarna lag hij enkel in de kast. Zonde voor het apparaat. Begin dit jaar, vlak voor de 3e generatie uitkwam een 2e generatie kado gedaan aan mijn vader. Hij doet er alles mee en gebruikt zijn PC eigenlijk bijna niet meer. Een oom kochtte er ook 1 en kwam met diverse vragen over muziek afspelen op via zijn surround system. Hij deed dit door een iPod classic maar met de iPad moet dat anders en beter kunnen. Heb mij daarom ingelezen en de stap gewaagd afgelopen dinsdag avond via dixons.nl een Apple TV 3 aangeschaf, nogmaals 99 euro ( is tot morgen een actie!). Woensdag is hij binnengekomen en direct aangesloten.

Thuisdeling aangezet op al mijn laptops, iPhone als remote ingesteld ( tot verbazing allemaal zeer eenvoudig). Ben nu al een paar dagen bezig met het " vullen" van iTunes met beeld matteriaal zodat het afgespeeld kan worden op de TV. Wat een beeld, wat is het gebruik makkelijk. Ik heb hem niet gekraakt en ben dit ook absoluut niet van plan. Het vullen is een tijdrovende klus, maar als je dit goed doet ( met texten en bijbehorende plaatjes etc. ) dan heb je een leuk en goed apparaat wat als media speler kan dienen.

Ik had er een Dell PC staan die via Windows XP aan de tv stond gekoppeld, denk dat deze met pensioen gaat.

Met andere woorden, ookal ga ik op maximaal een nieuwe iPhone ( in de toekomst) en iPad na, geen andere Apple producten kopen ben ik van de werking van deze 3 producten ZEER onder de indruk en raad hem je zeker aan.
  #27  
Oud 09-09-12, 12:11
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk topic om te lezen! Ik heb een Apple tv gevraagd voor mijn verjaardag aan mijn vrouw omdat ik eigenlijk ook niets anders zou weten. Ik zocht een oplossing om mijn iPhone te kunnen koppelen aan de tv en receiver. Een menig Dock is ook al €50 dus dan liever een Apple tv. Heb wel een vraag of het streamen draadloos van films een beetje goed werkt?
  #28  
Oud 09-09-12, 12:54
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Dave het werkt super! Hij buffert eerst een klein stukje zodat hij vrijwel direct kan beginnen met afspelen. Tijdens dat afspelen buffert hij gelijk tot het einde van de film of tv programma. Je zult nergens hinder van ondervinden, tenzij je slecht Wi-Fi signaal hebt uiteraard.

De Apple TV staat meer aan dan Ziggo. Maar 1 ding waar apple wat aan moet doen; de database van films & tv programma's vergroten. Ook in itunes mogelijk maken om DVD's te importeren want dat kan niet. Het invoeren van de namen, beschijving en plaatsjes is een slepende klus. ( vind ik)
Reageren

Labels
apple tv



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple laptop kopen? apotheosis Koopinformatie Nederland 45 29-07-11 18:10
Apple iphone 4 kopen ThaDevil Koopinformatie Nederland 10 24-08-10 18:53
apple tv kopen of niet Momenol Koopinformatie Nederland 0 27-07-10 15:58
Iphone kopen via apple frankrijk... jdjoey Koopinformatie Rest Europa 3 17-06-10 17:50
iphone online kopen apple.com prashantjuh Archief 6 05-10-07 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.