//

AppleTV ziet wel muziek, maar geen foto's

AppleTV ziet wel muziek, maar geen foto's discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Apple tv 4 zie ik sinds kort geen foto's meer waar die voorheen wel gewoon zichtbaar waren. Uiteraard staat thuisdeling aan en kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-16, 17:36
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Question AppleTV ziet wel muziek, maar geen foto's

Op mijn Apple tv 4 zie ik sinds kort geen foto's meer waar die voorheen wel gewoon zichtbaar waren.
Uiteraard staat thuisdeling aan en kan de Apple tv mijn pc met iTunes gewoon zien. De muziek ziet en speelt hij wel gewoon, maar de foto's zijn weg.
Klik ik daarop dan zegt de Apple tv bibliotheek laden. Dat laden duurt dan onbeperkt dat wil zeggen: er gebeurt uiteindelijk niks.

Ik heb het hele spul al opnieuw opgestart, stekker eruit en er weer in, modem, router en hele santenkraam opnieuw gestart, aan en uit, thuisdeling uit en aan.
En ja, de mappen met foto's staan aangevinkt op de pc met iTunes.
Tot voor gisteren werkte het ook gewoon.

Ik heb geen idee meer. Iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mails geen foto's in iPhone maar wel in iPad Marc G iPhone algemeen 0 29-12-15 22:53
Muziek staat wel bij nummer, maar heb geen aparte map! Manukeschulz iPhone algemeen 2 22-06-15 07:46
Laptop ziet iPhone wel maar iPad niet ceesvb iPad algemeen 1 19-02-15 14:04
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! Reload666 Muziek, foto & video 0 12-07-10 19:23
kan geen muziek synchroniseren MAAR wel apps?? netniuq iTunes 5 25-12-09 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.