Geluid Apple TV niet via HDMI discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken beslist mijn Apple TV zelf over welke kanalen hij het geluid afspeelt. Ik heb een HDMI kabel naar mijn soundbar. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geluid Apple TV niet via HDMI
Sinds een aantal weken beslist mijn Apple TV zelf over welke kanalen hij het geluid afspeelt.
Ik heb een HDMI kabel naar mijn soundbar. De Apple TV is ingesteld om audio af te spelen via HDMI. De Apple TV veranderd deze setting zelf zonder dat er aan is gezeten naar afspelen via alle aanwezig AirPlay 2 boxen in het huis. Als ik dit terug zet naar HDMI is dit weer gewijzigd als de Apple TV uit de sluimerstand komt en speelt alles weer via de AirPlay 2 speakers. Vervelende is dat deze speakers ook in de slaapkamers van de kinderen staan en die dus wakker schrikken als het weer eens vanzelf veranderd. Heeft iemand een oplossing of een zelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: beeld via HDMI, geluid via externe speaker | ernstdekker | Desktop-applicaties | 1 | 26-10-16 14:41 |
Apple tv via HDMI op versterker? | Bianco | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 05-05-14 10:15 |
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) | IWantMusic | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-12 21:26 |
Ipad 2 jailbreak via hdmi op tv geen geluid | goeroe66 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-03-12 22:46 |
Apple tv van hdmi naar dvi met geluid | mhjh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 28-09-11 10:46 |
|
|