beeld via HDMI, geluid via externe speaker discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta op het punt een HDMI beamer te kopen, maar wil wel graag het geluid via een ander audiosysteem dan de beamer laten lopen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeld via HDMI, geluid via externe speaker
Ik sta op het punt een HDMI beamer te kopen, maar wil wel graag het geluid via een ander audiosysteem dan de beamer laten lopen. Is het mogelijk om op een Air (late 2010) onder OS Sierra beelduitvoer via HDMI te laten lopen (via de video poort aan de rechterkant) en tegelijkertijd geluid te streamen via bluetooth. En als dat niet kan via bluetooth, kan dat dan via de audio output van de air?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn kastjes die het audiosignaal afsplitsen en separaat uitvoeren naar analoge of digitale uitgangen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid (ringtone ,muziek) wel in de externe speaker | Rickz | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-06-12 13:38 |
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK | oozpinar | iPad algemeen | 0 | 08-03-12 13:12 |
iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' | MitchelEtc | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 18:11 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
Externe Speaker | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 3 | 13-06-09 19:09 |
|
|