Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? iPhone 3G & iPod touchTouch 2G Stap 1: Installeer iTunes 9.2 Download hier Stap 2: Installeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic
iPhone 3G & iPod touchTouch 2G Stap 1: Installeer iTunes 9.2 Download hier Stap 2: Installeer iOS4.0.1 op je iPhone 3G/iPod touch 2G Stap 3: Download Redsn0w 0.95b5-5. Stap 4: Belangrijke stap. Goed lezen dus! Start Redsn0w op en volg de stappen. (screenshots zijn op Mac, maar voor Windows bijna hetzelfde) Je jailbreak is nu geslaagd! iPhone 3GS Niet te jailbreaken met Redsn0w. Extra tweaks: Benodigdheden: Om gebruik te kunnen maken van deze handleiding heb je OpenSSH nodig of een tool zoals DiskAid (we hebben geen bevestiging dat DiskAid werkt in combinatie met iPhone OS 4.0 en gaan daarom uit van SSH) of iFile (Direct op je iPhone editen). Als je OpenSSH installeert is het uitermate belangrijk dat je het standaard wachtwoord wijzigt. Om verbinding te maken met je iPhone via SSH kun je gebruik maken van WinSCP (Windows) en Terminal of Cyberduck (Mac). Tot slot heb je Property List Editor van Xcode, of een programma zoals XML Spear (Windows) of PList Editor Pro (Mac), nodig om het plist-bestand te bewerken. *Reminder: In Redsn0w kun je kiezen of je de Wallpaper en Multitasking aan/uit zet. Stap 1: Installeer OpenSSH/NetaTalk/iFile/Iets soort gelijks Stap 2: Ga naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ Stap 3: Open hier N82AP.plist Stap 4a: Als je gebruik maakt van Property List Editor van Xcode:
Stap 4b: Als je géén gebruik maakt van de Property List Editor van Xcode, voeg je deze code toe (via bijvoorbeeld Wordpad): <key>gas-gauge-battery</key> <true/> <key>multitasking</key> <true/> <key>homescreen wallpaper</key> <true/> Stap 5: Sla het op. Stap 6: Reboot je iDevice. Note: Bij stap 4 kun je ook video camera toevoegen, geen idee wat dit zou kunnen betekenen. Handleiding met dank aan Spysical! Laatst gewijzigd door spysical; 21-09-10 om 17:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij werkt die van 3GS alleen bij de oude bootrom als ik mij niet vergis!
|
|||
|
|||
Bij mij werkt safari niet meer nadat ik heb ge-jailbreaked via redsn0w.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb zojuist iOS 4.0 GM geïnstalleerd op mijn iPhone 3G. Alles werkt ook Safari. Ik heb multitasking aangezet, werkt ook prima. Daarnaast de batterijpercentage schakelaar en de achtergronden aangezet. Alles lijkt tot nu toe prima te werken. Ik ga de batterij de komende dagen in de gaten houden, kijken of het nou met multitasking echt veel sneller leeg raakt.
|
|||
|
|||
hoe krijg je Ios4 op je iphone 3g? bij mij zegt ie dat de firmware file niet compatible is..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet het N82AP bestand aanpassen, voeg een multitasking veld (boolean) er aan toe en zet de value op true (yes). Voor een kant en klaar bestand zie hier:
edited "multitasking=true" n82ap.plist for iphone 3g. |
|
|||
|
|||
Mensen met problemen met safari, gebruik Redsn0w 0.9.5b4-2 ipv 0.9.5b4.
Via mijn tutorial heeft dat bij iedereen geholpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
// Timmeh_: Zie de openingspost. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-06-10 om 00:43. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik met Redsn0w beta4-2 en de gewone beta4 jailbreak komt mn iPhone weer in restore modus, doe ik iets fout?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een soortgelijk probleem heb ik ook gehad. Meen mij te herinneren dat dit kwam omdat ik iTunes had afgesloten tijdens het Redsn0w proces. Ik raad je aan beide applicaties te laten draaien. Controleer of je daadwerkelijk in het bezit bent van Redsn0w 0.9.5b4-2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
help.BenM.at | BENM.AT Als dat niet werkt kun je in Cydia "Enable tethering for 3G" downloaden. Kan alleen niet bevestigen of dit werkt op iOS 4 GM. |
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost, ik bleek beta 2 aan te hebben geklikt ipv beta 4.
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|