//

Hacktivated iPhone 3g, geen push

Hacktivated iPhone 3g, geen push discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit gaan we ook even uittesten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-07-09, 21:33
Gixxje Gixxje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar Gixxje
Standaard

Dit gaan we ook even uittesten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-07-09, 21:53
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik heb geen hacktivated iPhone (heb hem gewoon geactiveerd met de officiele Orange kaart), alleen gejailbreakt en geunlockt met ultrasn0w, maar Push werkt niet...
Al de methodes die ik heb gevonden werken ook niet.
  #43  
Oud 02-08-09, 19:53
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

zelfde probleem hier, geen push notifications na jailbreak
  #44  
Oud 03-08-09, 15:06
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Ik heb geen hacktivated iPhone (heb hem gewoon geactiveerd met de officiele Orange kaart), alleen gejailbreakt en geunlockt met ultrasn0w, maar Push werkt niet...
Al de methodes die ik heb gevonden werken ook niet.

Als je hem JB dan wordt hij opnieuw hacktivated.. Dat zou dus betekenen dat hij geen Push meer heeft.. Volgens mij is het niet mogelijk om 3.0 middels redsnow te JB zonder te hacktivaten.
  #45  
Oud 07-08-09, 18:31
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

Je kunt die truuk van het Dev Team ook makkelijk als executable via Cydia downloaden en uitvoeren voor zowel de 3.0 als de 3.01 software:

Citaat:
1. You need to activate Cydia from your SpringBoard

2. Next, Press to select the Manage tab at the bottom of the screen

3. Press to select the large Sources button

4. Press the Edit button > Press the Add button

5. Enter cydia.iphoneil.net as the new source address and press the Add Source button

6. Press to select the newly added iphoneil source

7. Press to select Push Fix from the list of packages

8. Press the Install button at the top right of the screen

9. Press the Confirm button at the top right of the screen to begin the installation process

10. Once installation has completed successfully press the large Reboot Device button

Enjoy Push on your hacktivated phone but remember it consume battery
Let wel op:
1. DE PUSH FIX MAAK DE EXCHANGE MAIL FUNCTIE ONBRUIKBAAR. Ik ben er zelf tegenaan gelopen, en zo ook vele andere gebruikers op internet. Hij vraagt telkens op je wachtwoord, ook als je dit correct invoert. Gmail (IMAP) en Hotmail (POP) werken bij mij nog wel. Oplossing is dat je het pakket via Cydia weer kunt uninstallen, en dan werkt Exchange wel weer voor mij.

2. De wachtwoorden voor Wi-Fi en internet moeten eenmalig opnieuw ingevoerd worden na het uitvoeren van de Push Fix.

Laatst gewijzigd door Frankdj; 07-08-09 om 18:51.
  #46  
Oud 20-08-09, 11:44
Pino_666 Pino_666 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 54
Standaard

Frank,
Ook bij de die executable heb je toch het probleem dat je het push certificaat 'deelt' met anderen? Met andere woorden: dat je push berichten ontvangt van anderen en anderen die van jou?

Dat was in iedergeval wel mijn laatste ervaring.

Gr Pino
  #47  
Oud 21-08-09, 14:26
oledb oledb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Ja klopt! Ik zou als ik jou was gewoon zo een ATT simmetje kopen. Dan is die dus 100% authentiek geactiveerd. Scheelt je een hoop gezeik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pino_666 Bekijk bericht
Frank,
Ook bij de die executable heb je toch het probleem dat je het push certificaat 'deelt' met anderen? Met andere woorden: dat je push berichten ontvangt van anderen en anderen die van jou?

Dat was in iedergeval wel mijn laatste ervaring.

Gr Pino
  #48  
Oud 25-09-09, 12:09
kwak kwak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankdj Bekijk bericht
Je kunt die truuk van het Dev Team ook makkelijk als executable via Cydia downloaden en uitvoeren voor zowel de 3.0 als de 3.01 software:



Let wel op:
1. DE PUSH FIX MAAK DE EXCHANGE MAIL FUNCTIE ONBRUIKBAAR. Ik ben er zelf tegenaan gelopen, en zo ook vele andere gebruikers op internet. Hij vraagt telkens op je wachtwoord, ook als je dit correct invoert. Gmail (IMAP) en Hotmail (POP) werken bij mij nog wel. Oplossing is dat je het pakket via Cydia weer kunt uninstallen, en dan werkt Exchange wel weer voor mij.

2. De wachtwoorden voor Wi-Fi en internet moeten eenmalig opnieuw ingevoerd worden na het uitvoeren van de Push Fix.

Ik heb hem ook net geinstallerd zoals beschreven staat maar heb geen problemen meer met email nadat het ww opnieuw is ingevoerd. Bij aanklikken van HeyWay geeft hij aan dat er een verbinding met iTunes moet zijn.. die is erm aar nog geen push! Ook als je locatie wilt bepalen geeft hij het niet meer nauwkeurig aan.. dat begrijp ik dus echt niet!!!

Nog meer hier ervaring mee?
  #49  
Oud 17-10-09, 21:06
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard push 3.1 na unlock?

goedendag,

Is er inmiddels al een oplossing voor push werkend te krijgen na een unlock op 3.1?

Heb wel de pushfix geinstalleerd via cydia, maar push werkt dan alleen de eerste keer... ook als je de switch van push meldingen uit en dan weer aan zet werkt push 1x.....

iemand een oplossing? ik heb het gestest met im+messenger en ping.
  #50  
Oud 24-10-09, 00:30
ov-001 ov-001 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Push werkt bij mij weer...

Misschien heeft iemand hier wat aan en brengt het iemand om het spoor:
Mijn iPone is ook jailbreak geschikt gemaakt.
Push werkte met im+ zonder problemen, totdat ik de hack installeerde: Tethering Patch 3GS (via iFoneguide, Cydia). Ik kreeg toen de melding "verbind met itunes om push berichtgeving te kunnen gebruiken" en push werkte niet meer.
Na deïnstallatie werkt alles weer als een zonnetje. Gebruik nu het programma: MyWi (via RockApp) voor tethering. Werkt zonder problemen.
  #51  
Oud 24-10-09, 13:21
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Ik heb ook Pushfix geinstalleerd op een CFW 3.1.2. Maar helaas nog steeds geen push op mijn telefoon. Iemand nog tips?
  #52  
Oud 03-11-09, 05:26
Tims Tims is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

misschien is dit wel iets pushfix.info maar dat moet je betalen krijg je een authentieke key. heb dit niet geprobeerd. maar wil graag jullie mening hierover.
  #53  
Oud 03-11-09, 09:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussies samengevoegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #54  
Oud 03-11-09, 10:39
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tims Bekijk bericht
misschien is dit wel iets pushfix.info maar dat moet je betalen krijg je een authentieke key. heb dit niet geprobeerd. maar wil graag jullie mening hierover.

Schijnt goed te werken
__________________

  #55  
Oud 03-11-09, 21:58
tik tik is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb na een jb de firmware geupdate waardoor de jb wegging. Push werkt ook bij mij niet meer? Weet iemand een oplossing? Deze 3g iphone is van t-mobile.. Jb doe ik liever niet..
  #56  
Oud 04-11-09, 03:51
Tims Tims is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik heb vandaag dus die pushfix keys gekocht op pushfix.info. Ik moet zeggen het werkt perfect zeker een aanrader $6 zeker en vast waard. Gebruik nu ping! En beejive met push!
Dus mensen kopen maar!
Wel goed de tuts lezen!
  #57  
Oud 04-11-09, 22:30
manjo manjo is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tims Bekijk bericht
Ik heb vandaag dus die pushfix keys gekocht op pushfix.info. Ik moet zeggen het werkt perfect zeker een aanrader $6 zeker en vast waard. Gebruik nu ping! En beejive met push!
Dus mensen kopen maar!
Wel goed de tuts lezen!

Ik probeer dit net via de site te doen mar staat is uitverkocht :S heb jij dit via de site gedaan of is er al een cydia manier?? Kom er niet helemaal uit
  #58  
Oud 05-11-09, 00:34
Tims Tims is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manjo Bekijk bericht
Ik probeer dit net via de site te doen mar staat is uitverkocht :S heb jij dit via de site gedaan of is er al een cydia manier?? Kom er niet helemaal uit
had het eergisteren via de site gekocht. Op het "buynow" knopje.

Heb net gekeken het is inderdaad uitverkocht. Misschien kan je eens vragen in de forums of hij er in de toekomst nog gaat verkopen.
  #59  
Oud 05-11-09, 07:53
ndendaas ndendaas is offline
• iOS 5.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb het gisteren om 16:00 nog gekocht via de website!

Werkt perfekt!

Ik heb er nu 5-11-2009 om 08:00 weer gewoon 2 gekocht hoor....

Laatst gewijzigd door Michel15; 05-11-09 om 08:07. Reden: edit knop gebruiken s.v.p.
  #60  
Oud 05-11-09, 21:09
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Van wat ik lees op andere sites (hackintosch) is het gewoon iemand die zijn iphone iedere keer opnieuw activeerd. Dan pakt hij de unieke keys en verkoopt die dan. Daarna moet hij weer restoren en activeren.


Dit kan in principe iedereen doen met een officieel geactiveerde iphone is niets bijzonders aan. Wel slim om 6 euro te vragen voor iets heel simpels.

Wel vraag ik me af wat apple gaat doen hieraan en of de activatie / keys nog werken na een deactivatie vanuit apple. Het is immers misbruik maken van een procedure en er nog geld aan verdienen ook.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 fw 4.1 geen push Melvin18 iPhone algemeen 16 06-01-11 16:25
Geen push notofications via Wi-Fi (niet gejailbreakte iphone) rayman11 Wi-Fi 4 31-05-10 22:13
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet Pieter Vanbussel Unlock 1 02-04-10 14:54
Push aanzetten op een hacktivated iphone ArB iPhone algemeen 16 09-07-09 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.