Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De super preferences die ik in de tijd had gemaakt voor 1.1.2 en 1.1.3 is klaar voor 1.1.4. Het probleem hierbij was eerder bij 1.1.4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Super Preferences 1.1.4 made by Croiman
De super preferences die ik in de tijd had gemaakt voor 1.1.2 en 1.1.3 is klaar voor 1.1.4.
Het probleem hierbij was eerder bij 1.1.4 firmware dat date en time crashde. Deze bug is opgelost nu. Alle opties werken, de extra tweaks ook. Screenshots komen morgen eraan. En de vraag komt nog of deze eventueel in repo zou kunnen komen. Als hier tenminste interesse in is.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak even de screenshots en in de repo kan hij zonder problemen komen mits hij niets beschadigd e.d.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Hij beschadigd niks, heb hem al uitvoerig staan op de mijne 1.1.4 WinPwned, k kan nie zonder lol.
Nu is de vraag, k kan ook een extra menu inzetten voor summerboard, als een uitbreiding in de preferences. als je eerst de super prefs hebt staan. En de gebruikers hebben ook summerboard, dat ze nog iets extra's installeren, dan krijgen ze een extra menu voor summerboard. |
|
||||
|
||||
ik wacht op de screens goed werk mr. croi!
|
|
||||
|
||||
Wat jij denkt dat mooi is.
Zorg je wel voor de nederlandse vertaling ? Of blijft het bij engels ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Meehelpen aan deze app? Deze ziet er bijna hetzelfde uit als de super prefs vo 112, alleen extra opties bij gekregen in tweaks. alle hier zijn de screens, heb me er effe snel mee bezig gehouden lol, zeg ma wat jullie er van vinden ??? : Laatst gewijzigd door croiman; 19-05-08 om 14:04. |
|
|||
|
|||
Lijkt me geknipt voor iFoneguideX! We kunnen de package in zowel EN als NL aanbieden. Liefst ook NL, dus!
|
|
||||
|
||||
Als ARB wilt vertalen ??? made by Croiman en Arb !!!
Is het de moeite ?? En bij enable screenshot en home button kan k nog de settings bijzetten voor Summerboard menu, dit voor de personen die het willen door een extra bestandje te installeren, kunnen ze zelf kiezen. |
|
|||
|
|||
Dat is zeker de moeite. Als ik kan helpen dan hoor ik het wel (iFoneguideX is immers open-source). Ook de uninstall moet goed werken, natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Het ziet er grappig uit, maar ik ben al eens bezig geweest met de advanced preferences van blackwolf te vertalen en het is meer werk dan je zou denken.
Maar vertalen zie ik wel zitten hoor, heb alleen drukke week dus dat zal volgend weekend worden. Engels kunnen we hem al aanbieden denk ik ? Zit er dan ook de screenshot enabler bij in photos ? |
|
||||
|
||||
ja, deze staat bij extra tweaks boven home button en touch settings (zie screenshots) , als je wilt zet ik deze bij Photo's, is geen probleem hoor.
Als jullie (Fresh en Arb) hier en daar nog willen schuiven met de menu's , geen probleem, k sta open voor suggesties, t kan nog altijd beter dan he. In engels kan k je die al aanbieden ja. |
|
||||
|
||||
Haa goed werk croiman
Mijn iPhone staat int engels vink mooier het kan er wel in voor mij part
|
||||
|
||||
ik gebruik ook t engels, veel leuker.
Maar klant is koning zeggen ze , dus de NL vertaling mag er dan ook bijkomen. |
|
||||
|
||||
Mijn besluit of ik het ga gebruiken hangt af van de volgende vraag:
Gebruikt dit extra stroom ?? Denk het niet maar vraag het toch
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is het nou ook mogelijk om die pop up te blokkeren als je een sms binnenkrijgt
of is het nog altijd zo dat je 1 of 2 regels ziet |
|
||||
|
||||
negatief, dit is niet mogelijk met mijn preferences.
|
|
||||
|
||||
Kan niet wachten tot ik hem met installer kan installeren (vanuit iFoneguideX ?).
|
||||
|
||||
ze zijn verstuurd juist na ifoneguide, deze zouden geloof ik in de exp repo komen als k me niet vergis, met hopelijk de modded musicplayer en modded installer.app.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|