Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is er een update van modded music player? kzal hem dan ff proberen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
is er een update van modded music player?
kzal hem dan ff proberen..
|
|
|
||||
|
||||
versie 1.1, de update ook van de controls bij dubbel tap op springboard en lockscreen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is al geregeld, indien je fake carrier gedaan hebt en daarna het woord trug verwijderd daar, doe je gewoon in je settings-general settings-reset- een reset van netwerk of reset van all settings, en je custom netwerk logo is trug.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
info : http://iphonefreakz.com/?s=croiman hint van Fresh, thanks !!! Laatst gewijzigd door croiman; 01-06-08 om 17:13. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja het is in orde, je moet wel alle instellingen resetten, alleen het netwerk werkt niet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens een vraagje, wat is eigenlijk die Shake it?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In die van jou staat er Shuffle met een icon. In die van iFoneguide staat er ipv Shuffle, Shake it |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraag in verband met de fake provider.
ik heb er eens mijn eigen naam in gezet om te kijken wat dit gaf maar wou liever de provider terug. nu is mijn probleem ik krijg mijn provider niet meer terug. ik heb al geprobeert de prefs te verwijderen maar dit lukt niet. mijn provider wil niet terug zichtbaaar worden. en mijn naam blijft er staan ookal zijn deze prefs verwijderd wie helpt mij? |
|
||||
|
||||
Citaat:
en anders moet je ff je netwerk instellingen resetten, als dat niet wil moet je ff al je instellingen resetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|