Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Tja, das weer zo leuke app die het niet doet op mijn windhoos machine... Customize niet, SSH niet je hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iphone browser werk bij mij wel, net zoals customize en ssh
er moet heus wel iets doen bij jou van die 3 dingen togg?? |
|
||||
|
||||
Dat dacht ik ook ja... Misschien toch maar de repo??? Moet ik wel Croiman ff lief aankijken.
|
|
||||
|
||||
jep, en de mannen van iFoneguide natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Is nog niet zo lang geleden gedaan! Maar het wil gewoon niet....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik moest heel vaak 1 keer in de maand mn windows opnieuw installeren, omdat hij niet meer goed werkte.
Heb in 1 jaar tijd twee keer mijn macbook pro opnieuw moeten installeren.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tweaken
|
|
||||
|
||||
Dat was bij mij vragen om problemen...
|
|
||||
|
||||
Bij windows wel ja. Daar valt zoveel aan te tweaken. Heb mijn mac ook wel een beetje " getweakt " maar nog geen problemen.
|
|
||||
|
||||
als je de standaard iconen wilt bij je adv prefs, kun je die van ifoneguide (de mijne aangepast) installeren, zij hebben alle iconen trug op standaard gezet.
|
|||
|
|||
Wat we volgens mij bedoelen is niet zozeer de icoontjes in het menu van de settings, maar het icoontje op je springboard. Het echte settings icoontje staat wat netter vind ik zelf, dan het icoontje wat ik krijg als ik jouw psycho settings installeer. Of kan ik dat zelf ook gewoon veranderen?
|
|
||||
|
||||
Dat kun je zelf ook eenvoudig veranderen.
Zal eens vragen of ifoneguide het standaard icoon vanop springboard wilt gebruiken ipv die van mij. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er komt een update binnen een paar dagen, maar ben even te druk met allerlei zaken. Dus een paar daagjes geduld.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|