Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Maar wat vind je ervan? handig, ik druk erop en dan herstart me springboard dus ik hoef niet eerst in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
handig, ik druk erop en dan herstart me springboard dus ik hoef niet eerst in summerboard te gaan wat ik eerst dee en dan naar beneden en herstarten.
en het valt natuurlijk op als je dus op Respring drukt dat je dat vete logo van ifoneguide ziet! Fab1Man is altijd goed bezig, hij heeft ook al een vet boot logo voor me gemaakt! https://forum.iculture.nl/leden...o-fab1man.html
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 26-05-08 om 01:42. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Fab1Man is geweldig. Hij is bijna fulltime bezig geweest met z'n installer pakketten, ondanks z'n examens op dit moment.
RESPECT! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Damn dat ziet er goed uit! Even geduld maar dan ga ik dit maar eens snel proberen!
Thanx alot |
|
|||
|
|||
Alles is getest, meer dan eens! Je kunt met een gerust hart installeren.
|
|
||||
|
||||
Is er ergens een tutorial met wat alle functies nou precies doen en niet doen????
|
||||
|
||||
De uitleg komt op de ifoneguide. Misschien vanavond wel.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
goede vraag Chris
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik draai op 1.1.3, komt daar ook nog een versie voor, of is dat op een of andere manier te omzeilen ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, en langs deze weg wil ik IEDEREEN danken die ook maar iets heeft te doen om het gebruik van ons gadget (het gadget van 2008) gemakklijker, uitgebreider en leuker te maken.
Bedankt heren Spooky |
|
||||
|
||||
1.1.3 is niet de bedoeling om dat te gaan ondersteunen, maar aangezien het erg op 1.1.4 lijkt zou het ook hierop kunnen werken. Maar dit moet getest worden. Vrijwilligers ?
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd, MAAR kan niet installeren omdat zij beiden om 1.1.4 vragen (ext en super) !!!, vandaar mijn vraag of dit te omzeilen is.
|
|
||||
|
||||
Nee de check voor 1.1.4 heb ik zelf ingebouwd, maar vanavond verzinnen we wel een manier om hem even uit te zetten.
|
|
||||
|
||||
Vandaar ook dat de site eruit ligt? Of ligt het aan mijn crappy windhoos citrix server hiero????
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
HMMM, hier ook en ik zit op mijn werk ook met een citrix (hp)
|
|
|||
|
|||
Ik snap de status bar tweaks niet:
Wi-Fi sterkte ? gsm sterkte ? batterij level ? Cloaking ? Bovenstaande opties heb ik aan staan maar ik zie niks. Waar moet de Wi-Fi sterkte staan dan ? Wat betekent cloaking ? Ipod bij vergrendeling ??? heb ik aan staan maar wat is er dan veranderd ? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|