Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Croiman dat vertalen hoveel verstand moet je daarvan hebben? ik ben namelijk nog al goed met talen dus ik ben ook beschikbaar als het om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Croiman dat vertalen hoveel verstand moet je daarvan hebben? ik ben namelijk nog al goed met talen dus ik ben ook beschikbaar als het om vertalen gaat, heb geen drukke week dus als ArB het te druk zou hebben kan ik het overnemen.
Ik hoor wel van je,
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
(made by croiman en Arb)
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 19-05-08 om 21:29. |
|
||||
|
||||
Arb is bezig met de engels talige versie in repo te zetten en te testen, daarna komt er nog een nederlands talige versie van.
van Super preferences komen er twee versie dan nog uit, de Croiman versie, zoals ik hem gemaakt heb, en de croiman custom ifoneguide ofzoiets, die ifoneguide beetje aangepast hebben, zodat hij meer op de standaard prefs lijkt. |
|
||||
|
||||
Ik had wat problemen met het maken van de installer package.
Heb nu 4 pakketten gemaakt. 2x croiman preffs (engels en nederlands) (made by croiman en arb) 2x ifoneguide preffs (engels en nederlands) (made by destiny en arb) Er zijn in de ifoneguide preffs nog meer tweaks gestopt dan de croiman preffs op dit moment. De hobby is een beetje uit de hand gelopen De ifoneguide preffs zijn al getest in nederlands en engels De croiman preffs zijn al getest in het engels Alles komt van het weekend wel in de ifoneguide denk ik.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Welke extra opties zitten er in ifoneguide prefs?
|
|
||||
|
||||
Ik zal morgen screenshots posten. Dan zie je wel welke opties erin zitten
|
|
||||
|
||||
Ben nieuwsgierig.
|
|
|||
|
|||
deze app neem ik zeker mee als die bij de installer staat..
|
|
||||
|
||||
curious!! show us the pics
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@croiman
waar is de logpowerbutton eigenlijk goed voor? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En kun je altijd raadplegen na verloop van tijd om te bekijken via mobilefinder of winscp en staat in map /var/logs/ |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is degene die Destiny heeft aangepast vanuit die ik gemaakt heb??
Ziet er nie slecht uit, maar wat zijn nu de extra tweaks? k zie zo goed als alles hetzelfde?? Alleen andere volgorde en namen. Voor de rest de iconen trug standaard gezet. |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze hetzelfde, maar we hebben inderdaad zoveel mogelijk een standaard layout gemaakt. Niet iedereen vind een gepimpte versie mooi.
Wel komen beide pakketten in de ifoneguide en laten we iedereen zelf kiezen. |
|
||||
|
||||
- Automatisch slot heeft meerdere settings
- GSM Sterkte - Meer opgeslagne strings voor Fake Tijd - Alle standaard apps + installer als keuze bij Home Button
|
||||
|
||||
Citaat:
-Gsm sterkte had ik NIEt inderdaad -Meer strings fake time : 6stuks bij mij vond k genoeg, mits dit niet veel gebruikt word -Apps : Home, iphone favoriets, Installer, Safari, Mail, sms, Calendar, Camera en Audio Player zater er bij mij al in. Zie screenshots vorige pagina van bijna alle menu's die ik paar dagen trug al gepost heb, toen k het uitbracht voor 1.1.4. Screenshot Homebutton vorige pagina Laatst gewijzigd door croiman; 21-05-08 om 23:48. |
|
||||
|
||||
ik kies de gepimpte
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi, in welke source kan ik deze en evt andere vinden, of ziojn ze nog niet voor ons stervelingen beschikbaar ???
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|