Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze komen tegelijkertijd uit. Dat zal aan het eind van dit weekend begin volgende week zijn...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ze komen tegelijkertijd uit. Dat zal aan het eind van dit weekend begin volgende week zijn
|
|
|
|||
|
|||
Erg goed werk Croiman bedankt !!!!
|
|||
|
|||
Prachtig!!!!!!
en waar kan ik die downloaden??? Dank bij voorbaat. Is er iemend die firmware 2.0.0. reeds heeft???? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vast wel als ie nog niet uit is, ik heb ook al de nieuwe ferrari uit 2010....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, heeft een top van 683 km/h,
Maar nu weer on-topic... |
|
||||
|
||||
Effe zoeken op piratebay en je hebt de 2.0 firmware
|
|
||||
|
||||
Ik wil die super preferences
|
||||
|
||||
Citaat:
komen binnenkort in de repo van ifoneguide te staan, even geduld.... thanks Citaat:
ik ook hahahaha
|
|||
|
|||
En waar kun je die downloaden???
E weet misschien iemand of je firmware 2.0.0. ook kunt downloaden??? en waar???? Dank bij voorbaat |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Stuur je me nog de updates croiman ?
Dan kan ik ermee gaan testen ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Wil jij die ook? Vo de rest heb k nog geen update, heb nog gene tijd gehad ervoor. |
|
||||
|
||||
Als je hem naar fresh hebt gestuurd is het prima
Dan krijg ik hem vanzelf |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi werk zie ik hier
ik zal de gepimpte versie zeker es proberen met al die extra tweaks dat hij maar rap uitkomt op de repo ps: croiman komt er een massa productie van je led apple'tjes ik wil er wel eentje hoor mooi werk wie weet zullen we dit in de toekomst zien in de iPhone
1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1 Laatst gewijzigd door demonchild; 24-05-08 om 00:01. Reden: ps |
|
||||
|
||||
morgen!!?? lol
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoe rapper hoe liever
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|