Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt trouwens. Ff een vraag, ik kan nu niet mijn oude wallpaper wijzigen. Komt dit door jouw mod of door customize ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Customize beta zorgt bij diverse mensen voor dit probleem. Ik vermoed dan ook dat het daaraan ligt en niet aan de mod.
|
|
|
|
||||
|
||||
thanks..........
Deze app van mij, staat volledig los van de wallpaper. Daar zul je voor bij customize en summerboard moeten voor kijken.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 06-06-08 om 13:23. |
|
||||
|
||||
Staat die tutorial eigenlijk al op ifoneguide.nl? heb niet de mogelijkheid te checken hiero...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de tutorial waarin staat waar alle prefs voor zijn en wat ze doen...
Hij zou op ifoneguide.nl komen te staan... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
update : De update van Croiman's Psycho Super Prefs is uit, versie 1.1. Hiermee zijn de rest van de iconen die niet werden mee geinstalleerd er nu wel in, nu passen alle iconen bij elkaar, je kunt gewoon updaten of als je ze nog niet hebt installeren via source ifoneguide.nl/exp in de map exp.
Meer info vind je hier op ifoneguide.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
bij super prefs op de 1,1,2 stond de optie "full screen sms"
kan dat nu niet meer? mooi werk overigens croiman! |
|
||||
|
||||
we zullen es update sie
effe men mbp zen wireless aanzetten
|
||||
|
||||
mooie update
ga zo door met het werk ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
wees ma zeker !! Citaat:
Thanks for the compliment !!! |
|
|||
|
|||
die handleiding zou inderdaad interessant zijn
|
|
|||
|
|||
Handleiding zou super zijn. Ook al spreekt het meeste voor zich..
|
|
|||
|
|||
anders wil ik samen met croiman ( als hij bereid is) een handleiding maken. ( mischien speciaal voor de iphone als web app dat je zelfde menu hebt maar alleen dan met uitleg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
PM me hiervoor. |
|
|||
|
|||
heb juist eens geprobeerd om( iphoneguide.be/exp ) bij mijn sourses te krijgen maar het lukt mij niet wat ik wel heb isiphoneguide apps,themes en web apps, maar ik wil de azerty/nl op mijn iphone . Kan iemand mij helpen.
|
|
||||
|
||||
het is ifoneguide en niet iphoneguide
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|