Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Toch jammer dat deze apps niet even zonder versie check in de source gezet kunnen worden, want ik kan nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok, maar weet jij toevallig ook in welke source ik die applicatie kan vinden, in mijn huidige sources niet in ieder geval, dan zal ik die graag proberen !!
Leo, Spooky |
|
||||
|
||||
Nog steeds niemand die weet of die tutorial al onderweg is??????
|
||||
|
||||
Klopt, programma heet 'FWChanger'.
|
|||
|
|||
Wow! Fantastische tweak!
Maar uh... ondanks dat ik het geweldig vind, zou ik graag m'n eigen oude instellingen icoontje terug willen. Het staat een beetje cheap tussen al m'n originele iconen! Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je die van Croiman hebt ?
Verwijder deze preferences en installeer iFoneguide preffs
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Komt het door deze app dat er opeens agenda items op m'n lockscreen staan?
Ben er eigenlijk heel blij mee, maar heb het volgens mij nergens ingesteld?! En ook niet iets anders geinstalleerd waardoor dit opeens zou kunnen? Of zit dit in 1.1.4 (heb ik pas sinds 2 uurtjes ofzo). Enig idee? Ook staat er opeens het getal 100% onder m'n batterij en staat er boven m'n agenda items (rechtsboven) het getal 13 (??) En er staat No birthday found Hoe komen deze dingen op m'n lockscreen :S Laatst gewijzigd door Marquez; 30-05-08 om 00:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
dat van je batterij kunh je afzetten bij extra tweaks in je instellingen. en dat van agenda weet k niet wat t is. ligt eraan wat je allemaal geinstalleerd hebt.... |
|
||||
|
||||
die prefjes zijn vet, kgebruik nu die van ifoneguide, van ArB en Destiny (waren ze geloofk)
sorry croiman....
|
|||
|
|||
Ik heb geen itoday, geen intelliscreen, of kate. Ben net pas begonnen met apps er opnieuw opzetten. Er staat verder bijna niets op, wat spelletjes. Even kijken of ik een screenshot kan maken...
EDIT: Hoe maak ik een screenshot nadat ik enable screenshot heb gedaan? |
|
|||
|
|||
Kijk, dit is wat ik zie opeens.
Als ik dubbel tap erop, dan schuift het heel dynamisch naar links, en als ik nog eens tap, komt het weer terug. Die getallen zitten eraan vast, want die schuiven mee. Ik heb dit pas gekregen sinds ik die Pyscho Tweaks heb geinstalleerd. Word alleen niet zo blij van die getallen... Laatst gewijzigd door Marquez; 30-05-08 om 00:35. |
|
||||
|
||||
dat is iToday.
en je kan ook gewoon een screenshot maken door je home button ingedrukt te houden en dan de mute knop over halen |
|
|||
|
|||
Eh, nee hoor. iToday staat nergens op mijn iPhone, niet in m'n installer (ik wilde dit programma ook absoluut niet installeren) en ook via SSH is iToday nergens te zien. Ik heb ook echt niets geinstalleerd wat hierop zou kunnen lijken. Het laatste wat ik installeerde was deze prefs, en daarvoor wat spellen, en wat taaltweaks van iphoneclub.
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel skrewcommon geinstalleerd, misschien heeft het daar iets mee te maken?
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu op andere pagina's idd dat dit verdacht veel op iToday lijkt. Alleen worden de icoontjes niet weergegeven bij mij, en daardoor lijken het losse getallen. Maar ik snap niet hoe het erop gekomen is :S en vooral niet hoe ik het nu weer weg kan krijgen. Ik heb skrewcommon nodig voor het ringtone programma, maar dit iToday gebeuren kan me toch wel gestolen worden.
|
|
||||
|
||||
misschien moet je iToday ff installeren, dan iToday op off zetten en dan weer uninstallen
|
|
||||
|
||||
Misschien is het handig als Croiman het oude settings icon in de repo zet, zodat mensen die hun oude settings icon terug willen, deze terug kunnen krijgen door allen het icoontje te installeren?????
|
|
||||
|
||||
je kan de stock ''settings'' icon erzelf ook wel inzetten met bijv winscp.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|