Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nou is het wel een Belg trouwens die Freakz runt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nou is het wel een Belg trouwens die Freakz runt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hey
ik zou graag de repo willen waar die in staat hij zal vast wel ergens staan maar heb em gemist.. en je kan em ook zonder moeite weer gewoon deinstalleren? bedankt.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Have you looked around?????? http://ifoneguide.nl/exp |
|
|||
|
|||
thanks
gelijk ff toevoegen zo |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Komt er nog een mogelijkheid om hem op een 1.1.3 uit te proberen cq installeren ??
Ik had een vorige versie maar moest die de-installeren omdat tijd en datum crashte, nu zijn bepaalde instelleingen actief gebleven zonder dat ik deze weer terug kan zetten zoals geen/wel (fake time)klok in taskbar etc !! |
|
||||
|
||||
ik had nog een vraagje als je de Wi-Fi strengt aanzet dan zie je de gprs blokje niet meer als je Wi-Fi aanstaat, vindt ik goed
nu als ik iets open gelijk wat, sms, installer, ... dan staat dat blokje er terug sluit ik de apps af dan is die terug weg. is dit zo gemaakt of is dit toeval bij mij, of is dit niet de bedoeling
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had die voor 1.1.3 erop staan, en moest dus de-installeren, en wilde daarna weer op 1.1.3 installeren en kon nergens meer vinden, en nu istie alleen nog maar voor 1.1.4 (met versiecheck) jammer
|
|
||||
|
||||
en wrm ga je niet naar 1.1.4 ?
hij was toch alleen maar voor 1.1.4 uitgebracht dacht ik toch. |
|
|||
|
|||
sinds ik dit heb geactiveerd kan ik niets meer installeren..
krijg steeds error: package download failed... heb hem al gereset... kan iemand mij helpen.. thx |
|
||||
|
||||
Gebruik de volgende keer de zoekfunctie.
In DFU restoren naar 1.1.4 en opnieuw activeren met iLiberty+. Daarna EERST BSD subsystem installeren
|
|||
|
|||
dat was al in orde..
ik heb de indruk dat het Wi-Fi weg valt... heb het op 2 verschillende plaatsen geprobeerd en het zelfde probleem.. |
|
||||
|
||||
lukt het de eerste keer porbeer nog es
clear queue en probeer nog es, bij mij werkt het |
|
|||
|
|||
Geen icons maar cijfers in de statusbar
Ik heb de super preference geinstalleerd, maar nu zie ik op de plaats van de Carrier de cijfers 54 staan en op de plaats van het batterijlogo de cijfers 59???
Heb ik iets fout gedaan? |
|
||||
|
||||
neen tuurlijk
de baterij is het percent dat nog over is die cijfer 54 is 54mbs van de Wi-Fi de carier heb je wrs gwn gedeled (als je niets hebt ingevuld) |
|
||||
|
||||
Zit die tutorial er al aan te komen????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grtz edit: ni ver genoeg gelezen, excuses Laatst gewijzigd door jorisvp; 27-05-08 om 22:44. Reden: ni ver genoeg gelezen met mene stomme kop |
|
|||
|
|||
Toch jammer dat deze apps niet even zonder versie check in de source gezet kunnen worden, want ik kan nu niet upgraden naar 1.1.4, of is er een andere editie die wel voor 1.1.3 geschikt is, of kan de oude weer terug, volgens mij zijn er nog genoeg 1.1.3 gebrukers.
Bij voorbaat dank, Leo aka Spooky |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|