Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet je soms hoe ik deze ook kan resetten, heb al gezocht in mijn instellingen maar vind dit nergens terug....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet je soms hoe ik deze ook kan resetten, heb al gezocht in mijn instellingen maar vind dit nergens terug.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
je gaat naar settings -> general settings -> reset
|
|||
|
|||
neen, dit helpt zo te zien ook niet. heb dit uitgevoerd maar mijn naam blijft er bovenaan staan. voor alle duidelijkheid, de prefs zijn uninstalled van de iphone...
|
|
||||
|
||||
al een restore gedaan?
|
|
|||
|
|||
neen, zou het niet op een andere manier kunnen, zal eerst nog wat zoeken en zal dan zien of ik de restore uitvoer.
|
|
||||
|
||||
Zit er hard aan te denken om die fake provider eruit te halen.
Met make it mine (mim) kun je een volledige reset doen van je settings.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
zal eens kijken of dit lukt met mim thx. laat je weten of het werkt of niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen paniek. je moet wel de naam die je hebt ingevuld verwijderen bij fake carrier. Dit werkt !!!
|
||||
|
||||
Gelukkig, ik had dat probleem ook al... Handiger zou zo'n knopje zijn net als bij de Fake Time, zodat je 'm kunt in- en uitschakelen
Mmm, wel jammer dat al mn icoontjes nu door elkaar staan Laatst gewijzigd door sNicker; 04-06-08 om 23:04. |
|
||||
|
||||
dan zou je nog de reset van instellingen moeten doen. heb t natuurlijk al geprobeerd, maar de switch neemt je iphone nie aan.
|
|
||||
|
||||
tja ik had MIM hiervoor al in gebruik
---off topic--- kheb men foto's bijgewerkt croiman, ze waren gelijk niet goed geuploed
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
op men profiel
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
% teken
Hoi Croiman,
Is het heel lastig om bij het cijfer van de batt. sterkte een % teken te krijgen!?! Dit puur omdat het netter staat en voor veel mensen beter te begrijpen is Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Dat is niet mogelijk !!! Daar dit al een vaste functie is van de iphone, die verborgen was en dus niet aanpasbaar is, alleen zichtbaar maken, door een control instelling bij prefs. sorry.
|
|
||||
|
||||
Toch een te gekke mod hoor Jammer dat die switch niet werkt voor de Fake Provider, maar ja, je ken niet alles hebben he Vind t al mooi dat ik veel meer kan! (Vooral die screenshottweak! Te gek!)
|
|
|||
|
|||
croiman, jij bent mij iPhone held!
|
|
|||
|
|||
trouwens. Ff een vraag, ik kan nu niet mijn oude wallpaper wijzigen. Komt dit door jouw mod of door customize en smb?
Heb darin wel thema wallpapers uitgedaan |
|
||||
|
||||
Vreemd probleem... Zet de oude prefs er eens op als ie het dan wel doet zal het aan super prefs liggen of aan dat ie niet 755/777 staat maar anders is er een ander vreemd probleem.
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|