Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman kon je al kiezen tssn croiman's versie en ifoneguide custom???? jep ik heb de Croiman S-Preffs (zoals het daar staat) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
jip je kon kiezen
de joune is veel cooler en mooier let op als je instaler weg doet en dan je iphone in de oplader steekt en dan naar settings gaat zie je eerst nog de gewone en dan een poef de aangepaste (iphoneguide versie) nog een vraagje: bij de special tweaks de status bar tweaks die Wi-Fi en battery level hoe kun je dit zien veranderen ? rebooten ? want ik zie niets veranderen
1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1 Laatst gewijzigd door demonchild; 25-05-08 om 23:49. Reden: vraagje |
|
||||
|
||||
kheb de iFoneguide Ext Preffs ook ff geprobeeerd, mja blijf bij die van croiman!
die van iFoneguide is natuurlijk wel perfect voor mensen die het iets origineler en overzichtelijker willen hebben |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar die icoontjes van croiman zijn veeeeeeeel cooler en handiger nuja ieder zen keus nietwaar |
|
|||
|
|||
Voor een herstart kun je ook de Respring van Fab1Man installeren. Dat scheelt tijd en spaart je powerknop!
|
|
|||
|
|||
ik heb net de fake provider eens geprobeerd. Nu krijg ik mijn normale provider wel niet meer terug
Iemand enig idee? Ik heb de fake gewoon terug gewist met de backspace Tnx |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
cool
de mijne is al lang fake en die zal blijven |
|
||||
|
||||
Ja die had ik ook al met Make it Mine van Erica ;-)))
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
idd
de cloaking wat moet die juist doen ? (iets met de klok dacht ik) want ik zie niet echt iets veranderen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wi-Fi heeft een restart van je springboard nodig.
|
||||
|
||||
de make it mine kan hem altijd resetten.
Maar er zal naar gekeken worden in versie 1.1
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
inderdaad, met make it mine staat alles weer goed!
Tnx voor de hulp |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heel erg nice, thnx!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: ja vet! nu hoefk ook niet steeds weer in Summerboard te gaan en naar benede te scrollen, gewoon 1x drukken en klaar ist nu Laatst gewijzigd door iMario; 26-05-08 om 01:24. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|