Super Preferences 1.1.4 made by Croiman discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij wifi sterkte krijg je de sterkte te zien in cijfers. Heeft wel een springboard restart nodig. Bij GSM sterkte krijg je de sterkte te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij Wi-Fi sterkte krijg je de sterkte te zien in cijfers. Heeft wel een springboard restart nodig.
Bij GSM sterkte krijg je de sterkte te zien in cijfers. Batterij level hetzelfde Cloaking haalt je Wi-Fi en GSM tekentjes weg. iPod bij vergrendeling houdt in dat je die play-verder-terug knop ziet als je 2X op de home drukt op het lock scherm
|
|
|
|||
|
|||
Das een snelle reaktie. Bedankt. Ik had dus cloaking aan staan........
nog eentje die ik niet snap avtiveer screenshots ? Als ik die aanzet hoe maak ik dan een screenshot ? |
|
||||
|
||||
Home indrukken daarna je mute switch omzetten. Daarna wordt je scherm wit en maakt ie een screenshot. Je kunt hem daarna bekijken in je filmrol.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En voor hem én de rest van de bij deze preffs betrokkenen: hartstikke mooi, dit.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gisteren gedownload, werkt perfect; goed werk Croiman!
Ik heb wel die default.png veranderd, die vond ik niet zo mooi =]
|
|||
|
|||
Verschil tussen die van Croiman en Ifoneguide zijn toch de icoontjes?
IIg, ik heb die van Croiman nu, maar als k naar settings, date&time ga springt die terug naar me hoofdscherm, hoe kan dit ? |
|
||||
|
||||
zou er ook een optie kunnen komen dat mail zig om de 5 minuten refresht?
|
|
|||
|
|||
Zo erg is het niet hoor, ik heb er wel tijd aan besteed, maar afgelopen week en vandaag niet vanwege de examens. Als het allemaal zo is zoals ik het heb uitgerekend, en dan ben ik niet te lief voor mezelf, ben ik nu al geslaagd .
|
|
||||
|
||||
Hebben meer mensen hier last van ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
TOppie croiman en de rest!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vond dit:
Psycho Super Prefs iPhoneFreakz Je wordt nog eens echt beroemd, croiman! Je hebt op die site zelfs een eigen "croiman" tag gekregen. Laatst gewijzigd door Fresh; 27-05-08 om 01:00. |
|
||||
|
||||
En in het commentaar hebben ze het ook over de extended versie van mij en ArB. Grappig
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is niet onmogelijk waarschijnlijk, maar daar moeten we echt wat dieper naar kijken. Vooral waar die settings staan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Extended Preferences 2.0 | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-07-08 13:10 |
Super Preferences for 1.1.3 out now !!! | croiman | Archief | 1 | 26-02-08 18:10 |
|
|