Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Dus ipv dat ik stap 9 nl het restoren van 1.1.4 doe moet ik alt+herstel klikken en de custom firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zag gister nog een plaatje met de exacte locatie van mobile device (iets wat ik moest verwijderen) maar kan deze niet meer terug vinden. Kan iemand deze weer vinden of mij uitleggen waar ik het kan vinden.
En hoe krijg je de DFU mode met het witte scherm, want ik zit nu met zwart scherm en als ik de sleep/lock knop ingedrukt houd gebeurt er niets. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door Ronde BoB; 21-07-08 om 15:35. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die home button moet je nml best lang ingedrukt houden, een sec of 15. Ik liet het ook steeds te vroeg los en daarom deed ie het niet. |
|
|||
|
|||
Ik zad een lijstje te maken met alle errors die ik tegen kwam, maar toen ik eindelijk iTunes op mijn Windows laptop kreeg (7.5 liep steeds vast dus downloaden ik maar 7.7)
en hier de herstel met 1.14 deed werkte het gelijk (teminste; ik kreeg de 1015 error) Dus ik ga nu proberen met windows die custom restore erop te zetten Hij werkt!!!! Nu ****ing lang bezig te zijn geweest met mijn Mac en niets als resultaat dan een uitgebreid assortiment aan errors werkt het op de Windows laptop van mijn zusje in een uurtje. Ik ga het vieren, wie langs komt krijgt taart Laatst gewijzigd door Ronde BoB; 21-07-08 om 16:43. Reden: Windows ownd Mac |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes |
|
||||
|
||||
ik heb hier een iphone van iemand liggen ga er straks weer mee verder maar weet iemand wat foutcode 20 betekend ?
|
|
|||
|
|||
aaifoondoeed, Ben je er al uitgekomen heb nmlk de zelfde problemen!!
Kan iemand mij informeren, krijg steeds error 6 bij het updaten van michel zijn versie 2.0 en de telefoon staat nu in 2.0 die ik moet activeren bij at&t Terug naar 1.1.4 krijg ik melding 20 Help!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zorg dat je hem goed in de DFU zet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
wat is jou huis adres?? als ik naar jou even langs zou kunnen komen, zou ik samen met jou vieren en ook zou ik mijn iphone bij jou restoren. wahahahaha... |
|
|||
|
|||
help me aub het lukt me niet
kan er iemand me helpen,ik hem een iphone 8gb unlockte er stond fimeware 1.1.4 op werkte perfect had een update gedaan naar 2.0 via itunes en nu doet hij niet meer staat terug een simlock op en zie alleen itunes logo met de stekker krij hem niet meer aan de praat heb gelezen dat 2.0 normaal al moet gaan volgens dev team ben een windows gebruiker niets lukt wou dowgraden maar lukt ook niet meer ken er niet zoveel van ben nog een noobje hulp zou welkom zijn ben er al dagen mee bezig kan iemand me helpe ben radeloos.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik de DFU, 100 keer geprobeerd als beschreven maar.......
is dfu het, snoertje, pijltje, ituneslogo??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je scherm wordt zwart. |
|
|||
|
|||
Zoals omschreven DFU een aantal keeren geprobeerd en uiteidelijk er toch in gekregen. Scherm blijft zwart itune's reageert. maar..............
dan was het nu eindelijk gelukt krijg ik fout 1601, wat nu??? |
|
||||
|
||||
DFU: Scherm zwart
Recovery: iTunes-icoon met USB-stekker |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb deze net geprobeerd: -uninstall itunes 77 -install itunes 75 -dfu mode itunes -restore button geclickd tegelijkertijd met shift toets -custom firmware 2.0 gekozen -en uit eindelijk kreeg ik (1) fout. (ik snaaaaaaaaaaaapp het helemaal niks!!!) arrghh |
|
|||
|
|||
ik heb mijn firmware gedowngrade en gejailbreakt met ziphone omdat het mij met iliberty niet lukte alleen nu heb ik geen netwerk verbinding
dus geen t-mobile logo niks :S kan iemand me helpen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik krijg hem gewoon niet meer uit restore mode.. weten jullie wat te doen? |
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|