Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Lukt ook niet. Ben echt ten einde raad hoor! Nu wordt het tijd je bij me langs komt ;-))...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nu wordt het tijd je bij me langs komt ;-))
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan ik er echt niet meer mee werken... da kan toch niet? thx |
|
|||
|
|||
HOI MENSEN
ik heb eindelijk mijn iphone in DFUMODE gekregen en hij deed meer toen ik de custum firmweare van michael aanklikte maar krijg nu fout 1602 of 1601 iemand tips ? Groeten nick |
|
||||
|
||||
Je had beter moeten lezen in recovery restoren en niet in dfu Dat levert deze foutmeldingen op
|
|
|||
|
|||
in recoverry mode krijg ik melding 6
|
|
||||
|
||||
Heb je de MobileDeviceFramework eraf gehaald. Kan je vinden in Systeem/Bibliotheek/PrivateFrameworks Die weggooien en uit Muziek de itunes.library verplaatsen naar een andere map of hernoemen Dan itunes 7.5 opnieuw installeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo ik had mijn iphone ook per ongeluk geupgraded naar 2.0, maar dankzij deze mooie post op pagina 1 werkt alles weer Alles is goed uitgelegd
Voor de mensen die problemen hebben, gewoon steeds proberen. Toen ik het voor het eerst deed, was het ook niet in 1x gelukt. Je moet er ook voor zorgen dat je iphone dan ook echt in UDF staat. Jouw iphone scherm moet dan ook helemaal zwart zijn/geen beeld. Ik had hem hiervoor steeds in recovery mode staan (ituneslogo met ubs). Maar ik zit nu nog met 1 probleem. Ik ben namelijk mijn installer kwijtgeraakt. Enige idee hoe ik hem terug krijg? Mijn FW is: 1.1.4 Laatst gewijzigd door Strawberry; 22-07-08 om 01:56. |
|
|||
|
|||
Hoi Mensen
Ik ben hardstikke blij het is me gelukt met itunes 7,5 downgrade naar 1.1.4 en dan de custum firmware van michael heb nu werkend FW2.0 op me iphone alleen nog geen installer Enige idee wanneer deze te downloaden is ? Bedankt mensen Groeten nick |
|
|||
|
|||
Ik wil even melden over het downgraden van 2.0 naar 1.1.4.
Ik heb veel geprobeerd van wat in dit draadje stond, echter ik kon de bootloader maar niet downgraden en daardoor deed de unlock het niet. uiteindelijk is het me gelukt met de patched versie van Ziphone voor Mac OS om mijn bootloader in 1 keer te laten downgraden en unlocken. Dus nu kan ik weer bellen. Groet Liesbeth |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grts |
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
wel ik zit namelijk met het volgende probleem. ik heb een iphone die was vroeger unlocked met ziphone op 114. maar die zijn scherm frooz enzo, die dus was geupdate naar FW 2.0 het grote probleem is nu ik heb geen Wi-Fi of BT meer. hij doet echt niks gewoon GREY. Ik heb al vernomen dat het misschien de oorzaak is door Ziphone. iemand had mij al vertelt dat ik best downgrade naar 114 en baseband ook downgrade. Maar mijn ding is nu ik heb al ontelbaar veel geprobeerd met downgraden. En krijg altijd errors, 6,20,1600,1604. Ik heb al andere usb poorten geprobeert, 7.5,7.7 itunes, simkaart eruit. Niks helpt mij verder. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen? Want ik word wel ten einde raad mvg, flederic |
|
|||
|
|||
Ik had met iLiberty gedowngraded, zoals in dit draadje staat. En toen deed alles het behalve het bellen. Dus jailbreaken ging goed, activate ook, maar bij unluck stond er 'unlock failed'. Daarna met de gepatched versie van Ziphone aanvinken 'baseband downgraden' en runnen maar. Let op, ik moest wel eerst iTunes afsluiten en dan pas Ziphone starten. En toen kon ik weer bellen met mijn eigen sim-kaartje.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit doe je nadat Itunes error 1015 geeft nadat je de firmware hebt gedowngrade. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grts |
|
|||
|
|||
Gelukt! maar hoe....
Nou eindelijk ben ik ook van die update 2.0 af! en heb ik kunnen downgraden naar 1.1.4. Daarna de software van michel geistaleerd.
Super. My story, Itunes 7.7 verwijderd Itunes 7.5 geinstaleerd Telefoon in DFU gezet Via Itunes 1.1.4 geinstaleerd Kreeg de foutmelding 1015 Daarin laten staan niks meer gedaan met Itunes Iliberty geopend kiezen uitrestore modus. Daarna in Iliberty gejailbreakt, activate, unlock, Dongrade bootloader Toen had ik geen ontvangst maar wel iest wat op een werkende telefoon leek Via Itunes mijn eigen Backup terug gezet (weet niet of dit nodig is) Had daarna nog geen ontvangst wel mijn fotos.....ed (lekker belangrijk) Ik heb toen de telefoon in Restore gezet en de met de shift toets in itune's gekozen voor de versie van Michel. de stappen van 2.0 instaleren volgen van het Forum. Super!!! Bedankt voor de info. Degene die ik kan helpen, probeer je voordeel te doen met mijn vehaal Succes Richard Nu snel mijn profiel aanpassen! |
|
|||
|
|||
Hallo allen!
Heb mijn iPhone gedowngrade van 2.0 naar 1.1.4 met PwnageTool. Alles werkt nu weer prima maar ik heb alleen helemaal geen netwerk! Kan dus niet bellen en is volgens mij vrij essentieel met een iPhone... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Hij doet het niet bij mij
Ik krijg error 20 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
OEEEEEEEF!
Hij staat na 3 dagen zwoegen en zweten eindelijk terug in FW 1.1.4!! Dankzij deze link : Hack that Phone - Downgrading 2.0 firmware to 1.1.4 firmware Mensen die problemen hebben om te downgraden van 2.0 naar 1.1.4, zeker proberen! Vooral het bestandje Ziphone doet wonderen! Bedankt iedereen! |
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|