Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Na een nachtje slapen rustig nog is alle info doorgelezen hier op iPhoneclub en voor velen is alles goed gegaan! Helaas bij mij wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Na een nachtje slapen rustig nog is alle info doorgelezen hier op iPhoneclub en voor velen is alles goed gegaan! Helaas bij mij wat minder. Heb inmiddels ongeveer elke foutmelding wel gehad. Nu geeft hij bij het downgrade fout 1600. Deze ben ik wel een aantal keer tegen gekomen met upgrade maar kon toen verholpen worden door hem in de goede DFU mode te zetten. Dat staat hij nu 100% zeker. Begin zo langzamerhand wel een beetje bang te worden dat ik vandaag naar werk moet met de roze nokia van me vriendin :-( Probleem is dus als volgt: -1.2.0 downgrade naar 1.1.4 lukt niet door error 1600 -Ik volg de iPhone viriginizer link van eerder hier. iPhone-Virginizer Gebruik wel iTunes 7.7, gister al geprobeert iTunes. 7.5 te installeren mar kreeg dit niet voor elkaar. Kan iemand mij helpen? eventueel PM.(of nog beter iemand die in Woerden woont!) Dank aan allen die in andere forums antwoorden hebben gegeven! Ook in ben geupdate naar 2.0! Bedankt! Laatst gewijzigd door nielzr6; 21-07-08 om 09:27. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nou waarom lukt dit mij allemaal niet.
ik heb ook een fout gemaakt door te upgrade naar 2.0 maar wil nu downgrade alleen lukt gewoon niet zoals het aangegeven staat hier op de forum :S snap er niks van |
|
|||
|
|||
Mij is het helaas ook niet gelukt, ik ga wel wachten tot er een update van Ziphone of WinPWN uitkomt. Heb helaas geen beschikking tot een Mac.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iLiberty detecteert me iPhone niet omdat hij iedere keer als ik hem opstart automatisch in recovery mode komt te staan, hoe kan ik dat vermijden?
|
|
|||
|
|||
ik krijg elke keer in itunes onbekende fout en als ik die custom firmware 2.0 erop wilt gooien geeft tie ook een fout aan maar er komt niet eens een uitpak modele ofzo of er komt niet eens te staan dat hij word voorbereid dus jah ik weet het allemaal niet meer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet het op deze manier doen https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html Je moet de home button net zo lang ingedrukt houden tot windows zegt dat ie nieuwe aangekoppelde hardware heeft gevonden. |
|
|||
|
|||
Nu krijg ik hem uit recovery mode maar als ik iLiberty opstart sluit hij zichzelf onmiddelijk af!
Pft!!!!!!!! Ben het serieus beu aan het worden! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben er al 3 dagen mee bezig 17uren ik ben het beu! sorry he |
|
|||
|
|||
Ik zit nu al aan stap 9, oef!
MAAR (natuurlijk wat anders?) als ik deze stap uitvoer nl de restore in iTunes dan komt terug de fout die hij al eerder vermelde maar kon omzeild worden. Of moet ik gewoon herstel of met alt+herstel en dan de firmware die ik hem moeten downloaden? Grts |
|
|||
|
|||
miss een domme vraag maar ik heb dus perongeluk restore naar 2.0 gedaan hiervoor had ik 1.1.4 die heel goed draaide maar ik moet nu dus die custum firmware erop krijgen maar ik krijg error 6 kan ik nu met winpwn ervoor zorgen dat ik wel die custum firmware erop kan doen ? of is WINPWN niet voor de 2.0 versie ?
Alvast bedankt mensen groeten nick |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan nu gewoon Shift+ Herstel doen en de custom 2.0 firmware selecteren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanmorgen vroeg weer begonnen.
Heb met iTunes 7.7 en 7.5 op mijn mac het geprobeerd in de herstelmodus als in de DFU mode maar ik heb de volgende errors gekregen 6,9,20,1600 en 1604 Ga het nu op via windows proberen, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn. Iemand een wilde gok wat ik fout doe? |
|
|||
|
|||
Hoi
ik heb perongeluk via itunes geupgrade naar 2.0 en als ik http://appldnld.apple.com.edgesuite....2_Restore.ipsw deze download dan krijg ik error 20 ? wat kan ik hier aan doen ? Groeten nick |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar vind ik die custom 2.0 firmware? En is er geen andere mogelijkheid? Ik kan nu alles doen met me iPhone behalve dat ik niet kan bellen en sms'n omdat hij geen provider vind.. Grts |
|
|||
|
|||
Hoi
ik heb perongeluk via itunes geupgrade naar 2.0 en als ik http://appldnld.apple.com.edgesuite....2_Restore.ipsw deze download dan krijg ik error 20 ? wat kan ik hier aan doen ? Groeten nick |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier is de link: RapidShare Webhosting + Webspace Bij mij deed hij het toen meteen. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb precies hetzelfde probleem. 2.0custom pakte hij niet, 1.1.4 nu wel, maar hij ziet me sim-kaart niet(SIMport en iSim zien hem niet, kan niet bellen of sms-en... enigste wat zonder problemen werkt is de originele 2.0, maar daar kan ik niks mee omdat ik kpn simkaart heb... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is hij dan ook meteen unlockt ? Grts |
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|