[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Slechts één dag na de release van iPhone firmware 2.1 is het iPhone Dev Team er al ingeslaagd om een goede jailbreakmethode uit te brengen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie)
Slechts één dag na de release van iPhone firmware 2.1 is het iPhone Dev Team er al ingeslaagd om een goede jailbreakmethode uit te brengen. Ons advies: zet de fake-QuickPwn aan de kant en ga voor de officiële methode van het iPhone Dev Team. Zij hebben een manier gevonden om de beveiliging die Apple in iTunes 8 had doorgevoerd te omzeilen. Je hoeft daarom niets aan te passen in iTunes.
Hier graag alle discussies over Pwnage Tool voor firmware 2.1 op de iPhone 3G. Dit is een custom voor de al geactiveerde iPhone's 3G (lees; legale iphone's)Michael's Custom fw 3G voor de al geactiveerde (lees; legale iPhone) Zet je iPhone in recovery als je al eerder een custom hebt gebruikt en dan herstellen Windows shift herstel, Mac alt herstel. Heb je nog nooit een custom gebruikt dan je iPhone in dfu zetten en dan herstellen. Windows shift herstel Mac alt herstel. Custom heeft 1GB partitie, Apple logo's en Cydia en Installer. Dit is een custom voor de niet geactiveerde iPhone (lees; illegale) Michael's Custum FW 2.1 voor de niet geactiveerde iPhone (Lees; illegale) Voor de rest geldt hetzelfde als de bovenstaande custom. Laatst gewijzigd door Michael; 13-09-08 om 19:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou iemand met een Custom 2.1 (iPhone 3G) image deze kunnen uploaden en hier posten? denk dat ik voor alle windows gebruikers spreek als ik zeg dat het ons erg blij zou maken
|
|
|||
|
|||
Onvoorstelbaar, wat zijn ze snel!!
|
|
|||
|
|||
Ze zijn langer bezig geweest om die beveiliging er in te krijgen
|
|
||||
|
||||
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen:
QuickPwn en PwnageTool??? En waarom is er een verschil? Thanks, SubMan
|
||||
|
||||
Citaat:
QuickPwn : Als je lekker snel, zonder poespas wilt Pwnen PwnageTool : Als je met de tool wat meer aanpassingsmogelijkheden wil
|
|||
|
|||
erg nice, iemand die zijn custom firmware kan uploaden.
|
|
||||
|
||||
Oh, ok... En dan nu de million dollar question..., hoe spreek je het in godsnaam uit?
Oh., in allah's naam.. Thanks. |
|
||||
|
||||
Komt eraan voor de legale iPhone's 3G over een half uur.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Helemaal top !
Is het mogelijk een iets kleinere partitie te maken ? 1GB lijkt me erg veel ? |
|
|||
|
|||
oee nice nice een custom voor de iphone 3g (voor als je gewoon tmobile abbo hebt neem ik aan?
kan je er ook miss uitlegje bij doen hoe ik ook mijn spelletjes weer terug krijg die er nu op staan enzo.. alvast super |
|
||||
|
||||
Kan ik dan mijn telefoon (iphone 3g) weer downgraden naar 2.0 en dan jailbreaken en dan weer upgraden naar een custom firmware van Michael? (Ik gebruik windows)
|
||||
|
||||
Als je op 2.0.1 zit nu kan je straks gewoon de custom 2.1 erop zetten. Wel de iPhone in recovery zetten.
|
|
||||
|
||||
Begrijp ik goed dat je kan upgraden naar 2.1 met behoud van jailbreak via custom?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm, ok. Maar goed, dev team heeft al wat nieuws uitgevaardigd, dus we gaan straks daar maar mee aan degang..
Thanks anyways.. |
|
||||
|
||||
In de eerste post van Gonny staat de eerste custom voor de legale iPhone.
|
|
||||
|
||||
Michael's Custom komt er als het goed is zo aan
Dus dan gaan we het maar eens proberen. EDIT: Tegelijk gepost haha. |
|
|||
|
|||
Is er ook al een custom 2.1 firmware met de baseband van 2.0.1 ?
(Om de evt kans op een 3G unlock open te houden) |
|
|||
|
|||
iPhone Firmware .ipsw Files — iPhone Hellas
hier staan de restore files van de Iphone 3g 2.1 ook al. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|