//

unlock 2.30.03

unlock 2.30.03 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al die stappen al geprobeed maar werkt niet hoor. Na tijdje nokt ie er gewoon mee....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-03-09, 18:04
Arne2606 Arne2606 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 96
Standaard

Ik heb al die stappen al geprobeed maar werkt niet hoor. Na tijdje nokt ie er gewoon mee.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-03-09, 23:16
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard rebelsim

Ik had met mijn rebelsim altijd verbinding , alleen geen internet.
zojuist heb ik de sim upgrade gedaan naar v 61 en nu heb helemaal een probleem, krijg telkens de mededeling , geen sim aanwezig.
gr peter
  #23  
Oud 10-03-09, 08:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcsw Bekijk bericht
Ik had met mijn rebelsim altijd verbinding , alleen geen internet.
zojuist heb ik de sim upgrade gedaan naar v 61 en nu heb helemaal een probleem, krijg telkens de mededeling , geen sim aanwezig.
gr peter
Zet de vliegtuigmodus eens aan en weer uit. Als het goed is gaat ie dan zoeken. Werkt dat niet zet dan je iPhone uit en weer aan, nogmaals vliegtuigmodus aan en uit. Werkt bij mij -geen stabiele ontvangst, maar het werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #24  
Oud 10-03-09, 11:30
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard rebelsim

Gaat niet lukken, krijg nu telkens de mededeling geen simcard aanwezig.
Al 3 mails gestuurd naar rebelsim , krijg daar ook geen antwoord
Zou niet weten wat nu te doen, wachten op de dev team denk ik maar .

Weet iemand of er nieuws is van de dev team?
  #25  
Oud 10-03-09, 12:42
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcsw Bekijk bericht
Gaat niet lukken, krijg nu telkens de mededeling geen simcard aanwezig.
Al 3 mails gestuurd naar rebelsim , krijg daar ook geen antwoord
Zou niet weten wat nu te doen, wachten op de dev team denk ik maar .

Weet iemand of er nieuws is van de dev team?
Gewoon geduldig hun Twitter of hun blog volgen... Mij is verteld dat het dev-team wacht op een nieuwe update van Apple, als hierin de baseband weer wordt gewijzigd kunnen ze naar alle waarschijnlijkheid het gat van de vorige baseband opvullen..
  #26  
Oud 11-03-09, 21:56
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard rebelsim

Ik moest dit even kwijt, heb naar rebelsim gemaild, en gevraagd voor een nieuwe sim, kreeg een antwoord, dat ik nieuwe moest bestellen, en mijn oude retour doen, als mijn oude bij hun binnen was, zou hun een refund doen,
ik heb weer terug gemaild, dat ik dat belachelijk vond.

kreeg vanmiddag een bericht weer van hun , dat ik op de spam lijst zit en ze geen berichten van mij zullen bekijken.

wat vinden jullie hiervan?
gr peter
  #27  
Oud 11-03-09, 23:00
slaven84 slaven84 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb vorige week een rebelsim bij rebelsimcard.nl besteld, heb tot vandaag niks ontvangen. Had ze maandag een mail gestuurd maar ook geen antwoord gekregen.
  #28  
Oud 11-03-09, 23:30
Weytie Weytie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb mijn rebelsims aangekocht bij unlocksim.nl . De ene werkt perfect, maar met de andere kreeg ik hem totaal niet aan de praat.

Waar ik wel over tevreden ben is de service daar, zeer rap antwoord via mail? Ik kreeg enkele andere mogelijkheden om hem proberen te unlocken, maar helaas werkte dit niet. Ik mocht deze terugsturen, en men heeft toen direct een nieuwe verzonden. Dat is toch wat ze mij gezegd hebben, is nu een weekje geleden, maar de post naar Belgie duurt wel een aantal dagen.
  #29  
Oud 11-03-09, 23:43
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard rebelsim

heb getracht onder TransIP - Domein gereserveerd te kijken, maar deze site bestaat niet volgens mijn imac.
gr peter
  #30  
Oud 12-03-09, 09:19
Weytie Weytie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Sorry, heb net ff gecheckt, en url is www.stopsimlock.nl .
  #31  
Oud 12-03-09, 09:29
NickSnap NickSnap is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Omg. Den haag
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar NickSnap
Standaard

Beste mensen , net als jullie problemen gehad met Turbo-Sim.
Erg vervelend bedrijf , als eenmaal iets kapot is hoor je ze niet.

Dus even wachten op DEV-team... iemand al enige signalen ontvangen hoe ver ze op dit moment zijn?

Maar het is erg rot , nieuwe iphone gekocht (gelocked) , zit de nieuwste bb erop... grrr irritant...

dus even wachten....

even nog wat over Turbosim:
19,95 euro
en 5 mails
1 kapot kaartje

geen reacties.... iemand een idee?
  #32  
Oud 12-03-09, 09:40
Mallepietje Mallepietje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik ben ook tevreden over de service van de eerder genoemde site in deze post: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post265589

Ik lees wel vaker dat turbosim of rebelsimcard niet reageert spijtig.
  #33  
Oud 12-03-09, 19:45
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Devteam kan je best nog een maand of 4 5 op wachten.
Aangezien ze aangegeven hebben dat ze wachten op een volgende Baseband update.

Nou lees ik net op de frontpage dat er 17 maart een nieuwe firmware gepresenteerd wordt die 2 maanden later pas uitkomt. (mei/juni). ik vermoed dat er tussen 2.2.1 en 3.0 geen firmware upgrades meer komen. Als de nieuwe firmware in juni komt, dan duurt het vermoedelijk nog een paar maanden voordat er een lek gevonden is, wat uitgebuit kan worden. (als er al een lek inzit!).
  #34  
Oud 12-03-09, 21:34
raymon raymon is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 18
Standaard

dus dat betekend dat we het maar moeten doen met zo`n rebelsim...
  #35  
Oud 12-03-09, 23:06
NickSnap NickSnap is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Omg. Den haag
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar NickSnap
Standaard

Rebelsim , waar kan ik de JUISTE rebelsim kopen , niet die van turbosim want die stuurde me de verkeerde denk voor een nokia ofzo... echt gaar...

Dus als iemand een adresje heeft...

EN: DennisV1984
Wat is de theorie volgens jou?
Eind december?
Dit is wel erg waardeloos!!!!
  #36  
Oud 12-03-09, 23:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kijk eens een paar posts hierboven (#30)
  #37  
Oud 13-03-09, 00:14
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickSnap Bekijk bericht
EN: DennisV1984
Wat is de theorie volgens jou?
Eind december?
Dit is wel erg waardeloos!!!!
Dit zou met absoluut niet verbazen.
Het is wel mogelijk dat een ander team met een methode komt, maar het devteam zeker niet voor die tijd.
Die zijn te druk aan het spelen met de G1 en de iPhone staat momenteel in de iSkast.

Zoals ik al eens eerder aangekaart heb, er MOET een betere manier zijn, dan yellowsn0w.

De beste manier in hacken/cracken, is namelijk de officiele toegang/modificatie na te bootsen.

Als voorbeeld: Je moet ergens een wachtwoord intypen, dan is de beste mogelijkheid, het wachtwoord achterhalen! en niet de beveiliging omzeilen.

Moet ergens een serialtje in, dan moet je niet het programma zodanig slopen, dat het niet meer om een serialtje vraagt, maar moet je het algoritme van de serialtjes zien te achterhalen.

De methode van devteam is er op gericht om de telefoon voor de gek te houden, namelijk, de telefoon laten geloven dat jouw simkaart van het netwerk is, waarop de iphone genetlocked is.
Dit houd dus in, dat er software geinstalleerd moet worden. En dat kan niet zomaar op een iphone, dus moet die eerst ge-jailbreakt worden. De yellosn0w dump, moet dus door je iphone geladen worden.

Beter zou het zijn, als je het zo doet, zoals apple het zou doen!
Mijn iPhone is origineel t-mobile, als ik wil, kan ik mijn simlock laten verwijderen door t-mobile!

Hoe gaat dit in zijn werk?
T-mobile geeft opdracht aan apple om mijn simlock te verwijderen. Vervolgens sluit ik mijn iPhone aan i-tunes aan, en itunes maakt hem uiteindelijk simlockvrij!

I-tunes heeft toegang tot het bestandssysteem, maar HOE en WAAROM!

Als we kunnen achterhalen WÁT i-tunes in de NOR aanpast, en het met een programma zodanig kunnen faken, dat de iphone "denkt" verbinding te hebben met i-tunes, dan is jailbreaken voor een unlock niet eens nodig.

Ook is het dan niet meer noodzakelijk dat er een pakketje geladen wordt om de telefoon te laten geloven, dat hij op het gelockte netwerk zit, zoals yellowsn0w dat doet.

Dus maakt het geen moer meer uit welke baseband er is geinstalleerd.

Devteam is een ere-team, zij laten zien wat ze kunnen, en daar houd het mee op. Ze geven zelf aan dat ze niets doen wat niet toegestaan is.
Zo gebruiken ze nooit code van apple in hun programma's, wat dus betekend dat hun bovenstaand, nooit zullen realiseren. Om de telefoon te laten geloven dat hij met i-tunes verbinding heeft, betekend dus, dat er een stukje apple code gejat, en aangepast moet worden, en dat druist in tegen hun princiepes.

We zijn dus opzoek naar een hacker, die schijt aan apple heeft, en niet apple als vriend wil houden.

Zeg nou zelf, bij een inbraak is een kopie van de sleutel toch veel beter dan op een vuilcontainer door een raampje te klauteren?

De manier is mogelijk! Als apple het kan, kan het ook gefaked worden.

Yellosn0w is een mooie tijdelijke oplossing, en het gedoe met customfirmwares, en unlockkaartjes is ook maar "grappig" voor een paar weken.

Een definitieve unlock, dat is waar we allemaal wat aan hebben!

Laatst gewijzigd door DennisV1984; 13-03-09 om 00:16.
  #38  
Oud 13-03-09, 11:00
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
Dit zou met absoluut niet verbazen.
Het is wel mogelijk dat een ander team met een methode komt, maar het devteam zeker niet voor die tijd.
Die zijn te druk aan het spelen met de G1 en de iPhone staat momenteel in de iSkast.

Zoals ik al eens eerder aangekaart heb, er MOET een betere manier zijn, dan yellowsn0w.

De beste manier in hacken/cracken, is namelijk de officiele toegang/modificatie na te bootsen.

Als voorbeeld: Je moet ergens een wachtwoord intypen, dan is de beste mogelijkheid, het wachtwoord achterhalen! en niet de beveiliging omzeilen.

Moet ergens een serialtje in, dan moet je niet het programma zodanig slopen, dat het niet meer om een serialtje vraagt, maar moet je het algoritme van de serialtjes zien te achterhalen.

De methode van devteam is er op gericht om de telefoon voor de gek te houden, namelijk, de telefoon laten geloven dat jouw simkaart van het netwerk is, waarop de iphone genetlocked is.
Dit houd dus in, dat er software geinstalleerd moet worden. En dat kan niet zomaar op een iphone, dus moet die eerst ge-jailbreakt worden. De yellosn0w dump, moet dus door je iphone geladen worden.

Beter zou het zijn, als je het zo doet, zoals apple het zou doen!
Mijn iPhone is origineel t-mobile, als ik wil, kan ik mijn simlock laten verwijderen door t-mobile!

Hoe gaat dit in zijn werk?
T-mobile geeft opdracht aan apple om mijn simlock te verwijderen. Vervolgens sluit ik mijn iPhone aan i-tunes aan, en itunes maakt hem uiteindelijk simlockvrij!

I-tunes heeft toegang tot het bestandssysteem, maar HOE en WAAROM!

Als we kunnen achterhalen WÁT i-tunes in de NOR aanpast, en het met een programma zodanig kunnen faken, dat de iphone "denkt" verbinding te hebben met i-tunes, dan is jailbreaken voor een unlock niet eens nodig.

Ook is het dan niet meer noodzakelijk dat er een pakketje geladen wordt om de telefoon te laten geloven, dat hij op het gelockte netwerk zit, zoals yellowsn0w dat doet.

Dus maakt het geen moer meer uit welke baseband er is geinstalleerd.

Devteam is een ere-team, zij laten zien wat ze kunnen, en daar houd het mee op. Ze geven zelf aan dat ze niets doen wat niet toegestaan is.
Zo gebruiken ze nooit code van apple in hun programma's, wat dus betekend dat hun bovenstaand, nooit zullen realiseren. Om de telefoon te laten geloven dat hij met i-tunes verbinding heeft, betekend dus, dat er een stukje apple code gejat, en aangepast moet worden, en dat druist in tegen hun princiepes.

We zijn dus opzoek naar een hacker, die schijt aan apple heeft, en niet apple als vriend wil houden.

Zeg nou zelf, bij een inbraak is een kopie van de sleutel toch veel beter dan op een vuilcontainer door een raampje te klauteren?

De manier is mogelijk! Als apple het kan, kan het ook gefaked worden.

Yellosn0w is een mooie tijdelijke oplossing, en het gedoe met customfirmwares, en unlockkaartjes is ook maar "grappig" voor een paar weken.

Een definitieve unlock, dat is waar we allemaal wat aan hebben!

Wel een treurige opsomming van het geheel.
Het ontgaat je naar alle waarschijnlijkheid dat wat je voorstelt ook gevolgen heeft juridisch gezien.Men begeeft zich al op glad ijs door het jailbreaken van de Iphone.
Leuk voor ons maar niet voor Apple.

Op zich is het wel legitiem dat er mensen zijn die een moraal op nahouden zoals Dev-team.

Om in je eigen termen te blijven...Het liefst inbreken met alle gevolgen van dien.Mochten deze mensen een schadeclaim krijgen voor hun werk, neem ik dan aan door je onderbouwing, dat je dan ook zal zeggen.... "Hey genoten van je werk, maar ga zelf op de blaren zitten.."

Als je zo graag wil inbreken, doe het dan lekker zelf..met de gevolgen voor je eigen rekening.. En dat ontgaat je namelijk...
  #39  
Oud 13-03-09, 13:45
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Simlock verwijderen is NIET verboden!
Heeft de moraalridder van voorgaand bericht dan werkelijk niets op zijn computertje wat bij wet niet toegestaan is? Zeker weten? Ook geen mp3-tjes waar niet voor betaald is? Of andere software?
Maar we raken nu een beetje van het pad af.
99% van alle crackers maken zichzelf niet bekend, en geven geen interviews met naam en toenaam (zoals het devteam). Dus hebben ze ook niks te vrezen.

Ik hoef me niet te wagen aan deze methode, omdat ik mijn telefoon zonder problemen simlock vrij kan laten maken bij t-mobile. Dus hoeft er voor mij ook niemand op de blaren te zitten.

Maar (beste moraalridder), een ieder die een telefoon in het buitenland gekocht heeft, is het waarschijnlijk brandend met mij eens.

De simlock hinderd anderen, en dat geeft mensen het RECHT om deze te (laten) verwijderen.

Stel dat jij een mooie kunstof voordeur koopt, en de fabrikant bepaald wie er in je huis mag komen en wie niet! Zou jij dan niet het slot uitboren en er een ander er inplaatsen?

Het verdomme mijn telefoon, en ik doe ermee wat ik wil!
Als ik een andere simkaart erin wil hebben, dan moet dat gewoon kunnen DIKKE VETTE PUNT!

Ze verdienen genoeg aan me, ook als ik NIET met de simkaart van t-mobile bel.
Sommigen betalen immers 44 euro per maand, en dat x 24 maanden! Die zijn ze kwijt, of je belt met de iphone, of niet. Dat bedrag moet je betalen!

Een rekensommetje! (Zonder de simkaart te gebruiken, dus kopen en in de kast!)

24x44 = 1056 euro MOET je betalen, ongeacht of je belt of niet!
Ter vergelijking neem ik een simonly met het zelfde aantal belminuten.
Die kost 5 euro per maand.
24x5 = 120 euro

Trekken we de 120 van de 1056 af, blijft er 936 over!

Dat is dus de winst die t-mobile kan behalen! OOK ALS JE EEN ANDERE SIMKAART GEBRUIKT! Je zit immers aan je tweejarig abonemment vast!

Trekken we de inkoop kosten van de iphone er af, die ligt voor t-mobile om en nabij de 450 euro.

Blijft genoeg aan die strijkstok hangen!!!

Mijn eigendom, dus geen beperkingen opleggen!!!

Ik heb als een van de allereersten een N95 -8GB van vodafone gekregen, in combinatie met 2 jarig abonnement voor 53 euro per maand.

Deze kreeg ik ZONDER simlock!
  #40  
Oud 13-03-09, 15:05
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Beste DennisV1984

Ben geen moraalridder..en zal het kort houden.

Met bovenstaand geef je weer aan dat het voor jou zo klaar als een klontje is.
Spijtig genoeg leven we niet in 'die wereld',waar je alles mag doen wat in je opkomt.
Als er mensen zijn die de regels willen buigen, zonder zelf schade aan te ondervinden.. Tja die mogen geprezen worden voor hun inzet, en niet onder druk gezet worden omdat ze niet snel genoeg zijn, of niet naar wat jij noemt 'recht' voldoen.

Kort.. je hebt de keuze..

Verder heeft flaming totaal geen nut.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.