//

Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen?

Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) bedankt voor alles ik zal eens tijd nemen om tedoen en kijken of mij dat lukt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-03-12, 02:33
sheen sheen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

bedankt voor alles ik zal eens tijd nemen om tedoen en kijken of mij dat lukt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-03-12, 16:32
sheen sheen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

wie kan me helpen ik heb jailbreakt iphone en nu heb ik op instelling update naar 5.1 datwil ik niet hoe verwijder ik het, ikheb iphone op 5.0.1 staan en als ik iphone op fabrieksinstelling terug zet gaat dat update ook weg en programmas van jailbreak? watmoet ik doen, en kan id van appstore veranderen ikheb 1 keer eenbetaalde app gedwonload en nu vraag app store naar die id hoe verwijder ik dat
  #23  
Oud 27-03-12, 20:54
sheen sheen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

hallooo ik heb een vraag gesteldmaar nog geen antwoord terg gekregen help meeeeeeeeeeeeee
  #24  
Oud 27-03-12, 21:00
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Het antwoord is al gegeven in een eerdere post.
  #25  
Oud 27-03-12, 21:33
Diviron Diviron is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Punt 1: Probeer eens met leestekens en hoofdletters te typen, leest fijner

Punt 2: Mij is het niet duidelijk wat je nou precies wilt doen? Erger je je aan dat rode 1'tje wat staat bij je instellingen omdat je kan upgraden naar 5.1 terwijl je 5.0.1 hebt? Of wil je ook echt naar 5.1?

Als je dat rode 1'tje weg wil hebben, en je telefoon is gejailbreakt, moet je even in Cydia Appflow downloaden. Daarmee kan je een app batchen en is het nummertje weg.

Succes.

Edit: En je bestaande ID moet je bij de instellingen en dan bij appstore uitloggen.
  #26  
Oud 28-03-12, 00:50
sheen sheen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

ik heb gedaan wat jezei maar wat nu welke app moet ik aanvinken ik kan app instelling niet vinden of welke app moet ik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 maart 2012 om 23:52 ----------

je hebt me zeker verkeerd begrepen ikheb een keer betaalde app gedownload op id van een vriend maar als het update er is dan komt zijn id naar voren en niet mijn id
  #27  
Oud 28-03-12, 08:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dan moet je met de account van je vriend updaten óf de App verwijderen en zelf kopen.
  #28  
Oud 28-03-12, 17:28
sheen sheen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

beste mensen ik bedank jullie voor jullie inzet en voor jullie antwoorden maar ik ben nog niet verloostvan mijn porobleem, hoeverwijder ik het dat rode 1tje die bij de instelling is , daar heb ik een antwoord opgekregen maar, ik heb bijna alle apps gehad maar dat 1tje blijft nog , welke app moet ik batchen om die 1 weg te krijgen alvast bedank ik
  #29  
Oud 28-03-12, 17:36
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

How to Remove App Store Update Badges | eHow.com

http://translate.google.nl/translate...te-badges.html
  #30  
Oud 28-03-12, 18:50
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sheen Bekijk bericht
ik ben nog niet verloostvan mijn porobleem, hoeverwijder ik het dat rode 1tje die bij de instelling is , daar heb ik een antwoord opgekregen
Mogelijk is de reden dat je daar geen antwoord op krijgt omdat dat al meerdere malen aan het bod gekomen is en dus ook al meerdere keren beantwoord is geweest.
Zoek een naar NoOTAbadge. (of zoiets)
Reageren

Labels
jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch iPhone algemeen 15 10-12-15 12:30
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash Flyerbunch Archief 4 30-04-08 11:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 4 30-04-08 11:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 1 30-04-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.