Raar scherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanavond toen me iphone leeg was wou ik hem opladen eerst kreeg ik een helder scherm zonder kleur toen deed ik die officele iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar scherm
Sinds vanavond toen me iphone leeg was wou ik hem opladen eerst kreeg ik een helder scherm zonder kleur toen deed ik die officele iphone usb oplader erin werdt het scherm helemaal groen ik snap niet hoe dit kan en is dit optelossen zonder restore?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 23:17 ---------- Yeah het probleem is opgelost gewoon even laten opladen en appletje kwam weer en me iphone is nu weer de oude |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
raar lichtvlekje in scherm nieuwe iphone4 | Roobster7780 | iPhone algemeen | 2 | 07-03-11 18:13 |
Herstelbestand teruggezet raar 1e scherm... | JohnO | Archief | 4 | 02-05-10 14:12 |
raar scherm probleem | snatcher87 | iPhone algemeen | 5 | 08-12-09 16:46 |
Raar scherm bij jailbreaken | maltje | Archief | 1 | 11-05-09 19:11 |
iPhone 3G: Na jailbreak en unlock raar scherm | Mrmike | Unlock | 7 | 27-01-09 16:20 |
|
|