Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke foutmelding? Welke Apps?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke foutmelding? Welke Apps?
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Jailbreak
Net m'n Iphone 4 met IOS 5.0.1 gejailbreaked en moet toegeven dat dit een verhaaltje kkdwd is (Kind Kan De Was Doen) is gebleken. Top hoor thnks!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kijk in sbsetting -> more ->set window toggles, daar staat de toggle met bt die ff aanzetten, dan kun je m vanuit sbs de/activeren.
Je kun ook in set window toggles de iconen rangschikken door move rows en icoon slepen |
|
|||
|
|||
hallo, ik heb een ipod touch 3 en versie 5.0.1
ik wil mijn ipod jailbreaken met redsnOw, maar op het moment dat ik naar extra's ga, dan naar select IPWS, en klik dan de firmware aan die ik heb gedownload, zegt hij dit: That IPWS is not supported by this version of redsnOw. iemand enig idee wat ik hieraan kan doen ?? |
|
|||
|
|||
Anders ipws downloaden! De Ipws wat jij gebruikt word dan niet ondersteund door het type redsnow wat je hebt Er zijn er genoeg te vinden
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie !
klopt, ik heb al iets van 6 nieuwe ipws gedownload maar geen enkele doet het. zou het kunnen zijn dat ik een andere versie van redsnow moet hebben? ik heb nu redsnow_win_0.9.9b9d. |
|
|||
|
|||
Jups kan je natuurlijk ook doen! zijn heel wat redsnow versies! probeer gewoon een ander uit?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja klopt is wel het beste
|
|
|||
|
|||
redsn0w 0.9.10b5c
|
|
|||
|
|||
Werkt ook niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 februari 2012 om 23:30 ---------- Ik krijg steeds een domme melding van die IPSW wat ik niet kan vinden Laatst gewijzigd door WDS001; 25-02-12 om 10:21. Reden: Let op je taalgebruik! |
|
|||
|
|||
Die laatste versie van Redsn0w 0.9.10b5 vind ik nogal "bugy". Mijn iPhone was iets trager geworden door die 0.9.10b5. Ik heb mijn iPhone volledig gewist en hersteld en terug Redsn0w 0.9.10b2 er op gezet. Mijn iPhone werkt terug perfect, snel en goed.
|
|
|||
|
|||
Mijn precies de omgekeerde verhaal, na de update is mijn RAM disk stabieler en wordt niet snel belast.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey ik had op mijn ios 4 versie een redsnow jailbreak gedaan
Wat moet ik nu doen om nog eens redsnow te doen op de 5.0.1 versie? moet ik herstel doen of kan ik gewoon updaten via telefoon zelf en de jailbreak over de vorige heen doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, eerst de update doen naar iOS 5.0.1 en dan de hogergenoemde Redsn0w jailbreak toepassen. Die update die je met iTunes. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Gisteren een 3GS van een collega gejailbreakt,appeltje eitje.En blij dat ie was..
Morgen een i4 jailbreaken van een andere collega. Ik blijf aan de gang... |
|
|||
|
|||
hallo
ik wil mijn iphone graag updaten nnar ios5, heb nog nooit een update gedaan heb hem nu 1 jaar. kan ik dit veilig doen? zonder alles kwijt te raken? ik heb hem gekoppeld aan pc in itunes en dan komt er te staan als ik doorga met updaten raak ik alle gegevens kwijt?? dus ook foto,s? wat kan ik het beste doen? ik merk al dat als ik een ringtone wil kopen dat dat niet lukt omdat ik ios5 niet heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 maart 2012 om 19:45 ---------- Ik heb een iPhone nu 1 jaar oud ik heb hem laatst aan iTunes gekoppeld voor het eerst om de update ios5 te doen ik krijg de melding als ik doorga verlies ik al mijn gegevens, is dat ook zo en de foto,s? Ik durfde niet door te gaan. Wel merk ik dat als ik een ringtone wil kopen dat dat niet gaat omdat ik ios5 niet heb. Wat kan ik het beste doen? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|