Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dacht laat ik eens kijken of er al een untheteret jb is en ja hoor, werkt weer zoals vroeger, toppie!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dacht laat ik eens kijken of er al een untheteret jb is en ja hoor, werkt weer zoals vroeger, toppie!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik had Aptbackup op mijn Iphone ik heb nog een lijst gemaakt voor tweaks in Cydia, ik herstel mijn Iphone en wat ik zie is cydia en alle andere apple apps maar ik zie mijn aptbackup niet ik ben al mijn cydia tweaks verloren ;( weet iemand dit op te lossen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak voor iPhone 4s is zojuist uitgebracht, alleen nog voor Mac OSX.
Greenpoison website ligt inmiddels plat! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
balen dat hij er nog niet voor windows is. was al helemaal blij.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: het werkt met VM! ik klikte op de icoontje hierna is de springboard opnieuw opgestart en hierna zag ik Cydia! |
|
|||
|
|||
Ik heb een semi-tethered jailbreak op de iPhone 4 met iOS 5.0. Ik wil graag updaten naar 5.0.1 met een untethered jailbreak. Welke stappen moet ik ondernemen?
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk om mijn iphone 3gs te jailbreaken & unlocken op ios5.0/5.01? ik heb nu ios 4.3.3, 05.14.02.
|
|
||||
|
||||
Hallo zeg.. ik wil niet lullig doen maar de eerste stap is om eens te lezen!
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan Jailbreaken met RedSnow bijvoorbeeld??? Er zijn mogelijkheden zat, gewoon ff zoeken. |
|
|||
|
|||
Ik vind geen noob-handleiding? Mijn iPhone zit op 4.3.3 met jailbreak en wil naar 5.0.1 met jailbreak. Welke stappen moet ik nemen?
Mag ik gewoon updaten naar 5.0.1 via itunes door simpelweg op de update knop te drukken? Of manueel de ispw updatebestand downloaden en daarmee herstellen via de herstelknop? En dan na de update meteen de redsnow openen op mijn mac met aangesloten iphone? geen herstelmodus? DFU-mode? Het lijkt mij gewoon wat vaag, onduidelijk en verwarrend. |
|
|||
|
|||
Stap 1: Allereerst handmatig een backup maken in iTunes, want je weet maar nooit.
Stap 2: Update naar iOS 5.01 via iTunes. Inderdaad via de updatelink in iTunes. Je hoeft niet zelf het IPSW bestand te downloaden. In het update proces zal (als ik me goed herinner) automatisch jouw backup worden teruggezet. Hoef je zelf dus niets aan te doen Stap 3: Download Tiny Umbrella (TinyUmbrella | iJailbreak.com | Jailbreak | iOS | Apple | Android | Google | Microsoft | PlayStation) en sla de SHSH (handtekening) van iOS 5.01 ermee op. Wijst zich vanzelf. Stap 4: Download de jailbreaksoftware. Ik ga ervan uit dat je een iPhone 4 hebt? Dan is Rednow de software (volg stap 5a). Download redsnow op. Dev-Team Blog - Untethered holidays en dan even naar onderen scrollen. Als je een iPhone 4S hebt, dan heb je absinthe nodig ipv redsnow. Hier te downloaden: Zo jailbreak je de iPad 2 en iPhone 4S met Absinthe - AppleSpot Volg stap 5b. Stap 5a (bij alle iPhones lager dan een 4S): Installeer redsnow. Zet je iPhone helemaal uit en sluit die aan op de computer. Druk daarna in Redsnow op de knop Jailbreak en volg gewoon de stappen die het programma aangeeft. Dat wijst zich helemaal vanzelf. Stap 5b (in het geval van een iPhone 4S): Installeer absinthe. Sluit je iPhone aan en druk op Jailbreak. Het is nu even een tijdje wachten. Bij mijn iPad 2 duurde het proces ongeveer een half uur. Geduld, dus Klaar: Je hebt als het goed is de jailbreak nu op de iPhone staan. Zelf heb ik vanmiddag met redsnow succesvol mijn iPhone 4 van een jailbreak voorzien. Ging perfect. Uiteraard had ik een backup gemaakt, maar bij de jailbreak ging er niets aan apps of data verloren. Laatst gewijzigd door Digilike; 21-01-12 om 19:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-01-12 om 20:48. |
|
|||
|
|||
Onder andere hier wordt het duidelijk uitgelegd, vind ik.
iOS: SHSH-Blobs bewaren met TinyUmbrella | Appletips Met de SHSH blobs kun je dus terug naar een eerdere versie van het iOS systeem. Bijvoorbeeld als je straks per ongeluk upgrade naar iOS 5.1. Vanaf die versie gaat Apple namelijk die handtekeningen niet meer zetten. En dat is iets dat het jailbreaken weer schijnt te bemoeilijken. Zonder SHSH blob kun je dan niet meer terug. Hier staat het ook duidelijk: http://www.iphoneclub.nl/130421/ios-...ens-jailbreak/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon de SHSH van de huidige iOS (5.01?) versie opslaan met TinyUmbrella. Het is je laatste mogelijkheid, voor de upgrade naar iOS 5.1. Het kan nog prima hoor, ook als je de iPhone al gejailbreakt hebt. Als je dit doet, kun je in de toekomt terug naar je huidige versie.
|
|
||||
|
||||
Dus als ik ooit geprongeluk gaat updaten naar 5.1 kan ik nog downgraden terug naar 5.0.1 met tinyumbrella
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|