//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pixell mijn jailbreak is volledig geslaagd! Die van mij ook...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1121  
Oud 10-01-12, 21:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixell Bekijk bericht
mijn jailbreak is volledig geslaagd!
Die van mij ook
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1122  
Oud 10-01-12, 21:19
nosj1000 nosj1000 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XiniP Bekijk bericht
Ik heb nu al de hele avond zitten proberen om mijn iPhone met iOS 5.0.1 te jailbreaken met redsn0w 0.9.10b3, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. De eerste twee stappen lukken me nog wel, dus de iphone in DFU krijgen, maar als hij dan gaat identifyen blijft hij daar eeuwig staan. Ik heb echt alles al geprobeerd maar kom hier echt niet langs.. Momenteel ben ik het aan het proberen met de alternative versie, namelijk redsn0w-noversion. Ook daarbij hetzelfde verhaal... Iemand anders een idee?



Daarnaast heb ik al geprobeerd iets via een IPSW file te doen, maar deze staat nergens op mijn computer. Ook niet nadat ik een reserve kopie heb gemaakt. Het mapje waarin deze kopie staat bevindt het zich ook niet.

Alvast heel erg bedankt als iemand mij hierbij kan helpen!!
Ik heb toen dit bij mij heel lang duurdem even het stekkertje losgekoppeld van de Iphone en daarna er weer opgedaan. Hierop ging het proces weer verder. Hoop dat het bij jou ook lukt
  #1123  
Oud 11-01-12, 00:24
fotorobert fotorobert is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: op deze wereld
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Als er wildcardactivated staat is het gelukt
Jij ziet zelfs je eigen nr. dat heb ik niet.

Probeer eens iPusher te installeren en kijk eens of het werkt. Je kunt het het best testen achteraf door een hotmail account toe te voegen aan je mailaccounts en eens een mail naar jezelf te sturen

Gmail en Facebook doen het niet met push.
He Kevin bedankt voor je reactie ....maar helaas ook geen resultaat
Wacht geduldig af zijn ergere dingen.
  #1124  
Oud 12-01-12, 14:55
Jack Gasoline Jack Gasoline is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ok, ik dacht 'dit doe ik ff', maar bij het maken van de reserverkopie gaat het al mis... Ik krijg de foutmelding 'Tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (0xE800002E) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op deze iPhone verloren.’ Ik draai momenteel jailbroken 4.3.3. Anyone? (ik weet dat het niet ècht betrekking heeft op het jailbreaken zelf maar ik wist niet waar anders dexe vraag te posten).
  #1125  
Oud 12-01-12, 15:18
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Dag iedereen. Ik heb totaal geen ervaring met jailbreaken, dus vandaar volgende vragen (ik heb een iphone 3gs 16gb met ios 5.01):
- Mag ik mijn itunes updaten naar de laatste versie? (ben ik dan niet mijn jailbreak kwijt?)
- Om ios 5.01 te jailbreaken, maakt het dan uit welke bootroom ik heb (ik lees hier vanalles over)
- Zijn er nog belangrijke zaken die ik moet weten?
  #1126  
Oud 12-01-12, 15:29
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Dag iedereen. Ik heb totaal geen ervaring met jailbreaken, dus vandaar volgende vragen (ik heb een iphone 3gs 16gb met ios 5.01):
- Mag ik mijn itunes updaten naar de laatste versie? (ben ik dan niet mijn jailbreak kwijt?)
- Om ios 5.01 te jailbreaken, maakt het dan uit welke bootroom ik heb (ik lees hier vanalles over)
- Zijn er nog belangrijke zaken die ik moet weten?
Je kunt gewoon updaten naar de laatste iTunes versie.
Het maakt nu niet uit welke bootrom je 3GS heeft. Ze kunnen allemaal untethered gejailbreakt worden.
Maak voor je gaat jailbreaken een (handmatige) reservekopie met iTunes van je iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #1127  
Oud 12-01-12, 18:07
bekaertpj bekaertpj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Mijn zus heeft haar (sim lock ) iPhone 3gs geupdate naar 5.01. Nu werkt hij natuurlijk niet en daarom wil ik hem graag jailbreaken.
Ik heb redsnow geinstalleerd. Daarna klik ik op extra en select IPSW. Maar ik weet namelijk niet welk één ik moet downloaden om het juiste IPSW te hebben. Weet er iemand mij te helpen ?

mvg !!
  #1128  
Oud 12-01-12, 18:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

@bekaertpj

http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...5_Restore.ipsw
  #1129  
Oud 12-01-12, 20:24
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je kunt gewoon updaten naar de laatste iTunes versie.
Het maakt nu niet uit welke bootrom je 3GS heeft. Ze kunnen allemaal untethered gejailbreakt worden.
Maak voor je gaat jailbreaken een (handmatige) reservekopie met iTunes van je iPhone.
Bedankt voor je antwoord! Weet je toevallig ook hoe ik itunes moet backuppen? Ik heb al de bibliotheek en de afspeellijsten 'geëxporteerd' en sla hierdoor twee kleine bestanden op. Zijn deze bestanden voldoende om mijn itunes te backuppen als ik hem opnieuw installeer (itunes vraagt dit namelijk omwille van registerinstellingen)
  #1130  
Oud 12-01-12, 21:36
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

Mij lukt het pas op mijn laptop met mijn oude telefoon die mijn zoon nu heeft.
Is denk ik iets fout met mijn usb ofzo.

Voor mijn 4S wacht ik op de nieuwe jb

gelukkig las ik dat het niet lang meer kan duren..

@planetbeing escaped from the sandbox with the help of @saurik. Thanks to their awesome work, there should be nothing left blocking for the A5 jailbreak.


komt de A5 ujb eraan ??

tweet tweet
  #1131  
Oud 13-01-12, 11:09
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Hoi ik had mijn iphone4 met 5.01 tethered gejailbreakd. Nu heb ik vandaag een nieuwe gekregen (via verzekering) en wil hem vanavond weer jailbreaken maar nu untethered uiteraard. Heb ik nu goed gelezen op dit forum dat ik met redsnow beta 3 geen ipsw meer hoef te selecteren straks? Dus gewoon meteen op 'jailbreak' klikken en dfu etc... ?

Ik ben benieuwd?!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 januari 2012 om 10:10 ----------

Wat is makkelijker? Ik heb alle bestanden etc nog om mn iphone 4 (5.01) tethered te jailbreaken en vervolgens corona te installeren via cydia of gewoon untethered te jailbreaken? met redsnow b3?
  #1132  
Oud 13-01-12, 11:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinke Bekijk bericht

Wat is makkelijker? Ik heb alle bestanden etc nog om mn iphone 4 (5.01) tethered te jailbreaken en vervolgens corona te installeren via cydia of gewoon untethered te jailbreaken? met redsnow b3?
Gebruik maar Redsn0w Beta3, waarom zo je die omweg maken over "tethered"?
  #1133  
Oud 13-01-12, 11:50
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

ja lijkt me ook. Klopt mijn vermoeden dat er geen ipsw geselceteerd moet worden via 'extra' bij b3? Dus meteen jailbreakknop gebruiken?
  #1134  
Oud 13-01-12, 11:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinke Bekijk bericht
ja lijkt me ook. Klopt mijn vermoeden dat er geen ipsw geselceteerd moet worden via 'extra' bij b3? Dus meteen jailbreakknop gebruiken?
Dat is geen vermoeden maar een feit Als je evenwel netwerkproblemen hebt kan je nog altijd een gedownload ipsw bestand gebruiken.
  #1135  
Oud 13-01-12, 12:00
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Dat is dus een verschil met de tethered JB? van 5.01 toch?

Ik had een tethered JB van5.01 waarbij de ipsw 5.0 (5.0 ja)geselecteerd moest worden. Ik jailbreakte zonder iTunes opgestart te hebben.

Begrijp ik het goed dat ik nu bij een untether JB met beta3 iTunes aan moet hebben staan als ik geen ipsw bij JB?

Of gewoon zowiezo geen ipsw selecteren bij JB? los van iTunes?
  #1136  
Oud 13-01-12, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinke Bekijk bericht
Begrijp ik het goed dat ik nu bij een untether JB met beta3 iTunes aan moet hebben staan als ik geen ipsw bij JB?
Nee, dat begrijp je verkeerd. Als Redsn0w draait MOET iTunes afgesloten zijn omdat Redsn0w exclusief gebruikt maakt van de Mobile Device Drivers.

Als je nog niet op iOS 5.0.1 draait dan doe eerst met iTunes de update en jailbreak dan met Redsn0w Beta3.

Redsn0w doet geen update, die heeft alleen het ipsw bestand nodig om de kernel te patchen.

EDIT:
Als je nu de hybride jailbreak, iOS 5.0.1 + kernel patches uit iOS 5, draait MOET je eerst herstellen naar iOS 5.0.1. Die hybride jailbreak kan je niet opnieuw jailbreaken met Redfsn0w Beta3.
  #1137  
Oud 13-01-12, 12:26
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

OK. ik volg je maar gedeeltelijk maar dat maakt niet uit denk ik..

1.Als ik het kort samenvat: software op iphone gewoon 5.01. daarna redsnow draaien, direct kiezen voor button 'jailbreak', dfu en dan draaien maar.... Itunes gewoon uit, niks doen met selecteren van ipsw? simpeler kan dus eigenlijk niet?


2.vraag: hoe kom ik er dan bij dat bij de tethered JB 5.01 wel de ipsw geselcteerd moest worden? Was ook gewoon met redsnow?
  #1138  
Oud 13-01-12, 12:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinke Bekijk bericht

2.vraag: hoe kom ik er dan bij dat bij de tethered JB 5.01 wel de ipsw geselcteerd moest worden? Was ook gewoon met redsnow?
Dat komt omdat dat in het verleden nodig was met sommige vroegere versies van Redsn0w 0.9.9Beta. En omdat jij een hybride JB had met iOS 5.0.1 met kernel patches uit iOS 5, die je dan moest selecteren. Dat is dan later aangepast.

Als je op de hoogte wilt blijven moet je ook eens de blog van het iPhone Dev Team volgen anders blijf je in het verleden leven.

http://blog.iphone-dev.org/post/1485...hered-holidays
  #1139  
Oud 13-01-12, 12:41
rinke rinke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

OK hartstikke mooi! bedankt.
Ik heb bijna alle eerdere versies van iphones gehad en altijd ook een JB erbij. Maar zodra er een JB opzit, kijk je nooit meer hiernaar natuurlijk.. Pas zodra je het weer eens opnieuw moet doen, moet je je weer even 'inleven' Ik heb een aantal maanden geleden de tether-versie gedaan, daarna vergeet je snel weer dingen..

Dus: mijn veronderstelling onder 1. (hierboven) klopt? > 'knop jailbreak', dfu en draaien... Zo simpel is het? niks aanklikken, selecteren of wat dan ook?
  #1140  
Oud 13-01-12, 13:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Open redsnow en volg gewoon de stappen die het aangeeft.

Simpeler kan je niet hebben. In een paar minuten ben je klaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 16:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.