Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) zou iemand me stap 4 stap kunnen uitleggen hoe ik mijn iphone 4 moet jealbreaken. alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zou iemand me stap 4 stap kunnen uitleggen hoe ik mijn iphone 4 moet jealbreaken.
alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De jailbreak werkt SUPER!
Ik was wel eventjes bang dat het laden een beetje erg lang duurde, maar toen reboote hij, en ging alles snel en zeer soepel! Hartelijk dank voor de jailbreak ^^ |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Volgens mij heb ik het antwoord gevonden op: http://iclarified.com/entry/index.php?enid=18853. Citaat:
Laatst gewijzigd door JornZ; 04-01-12 om 14:06. |
|
|||
|
|||
iPhone 3 GS 5.01 / Jailbreak 09.10b3
Ik heb een iPhone 3 GS, ook vanochtend met b3 (09.10) van Redsn0w een poging gedaan maar het gaat niet helemaal goed. Heb wel wat ervaring met Jailbreaken...
- Installeren van de jailbreak zonder problemen, toestel herstart, geen langdurige wachtpartijen of dergelijke. - De Cydia app, welke helemaal achterin te vinden is heeft een wit icoon en lijkt leeg te zijn, ook bij het openen is het net als een crashende app, zeer kort een wit scherm met balk erboven zoals bij elke standaard app en vervolgens is 'ie weg. - Bijziektes: Mail en Safari werken niet meer, ik kan dus geen mail meer lezen en op internet, ook niet via via. Wel doen andere standaardapps als 'Klok' etc. het wel. Breekt u maar los...
|
|||
|
|||
Je hebt wel eerst een update gedaan naar iOS 5.0.1? Indien ja, dan doe eens een reboot. Die symptomen lijken heel erg op een tethered jailbreak.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-01-12 om 14:50. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
ik heb een vraag, ik heb een iphone 3gs (de nieuwe versie), op ios 4.3.3 en ik ben afhankelijk van een unlock. maar hoe kan ik jailbreaken naar ios 5.0/5.01? want nergens staat duidelijk aangegeven wat ik moet doen..
|
|
|||
|
|||
Zoek eens in deze draad op "custom firmware".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. iPhone in DFU zetten. 3. iTunes openen en SHIFT+RESTORE klikken, je aangemaakte IPSW selecteren (NO_BB) 4. Laten herstellen (updaten in iTunes) 5. iPhone jailbreaken doormiddel van Redsn0w (jailbreak) Zorg dat je stap 3 goed uitvoert, die bepaald of je iPhone straks te unlocken zal zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb dus Ipad2 versie 5.0 (9A334).
Moet ik hem nu ook alvast updaten naar versie 5.01n(9A334). Zodat ik hem volgende week kan jailbreaken Ik vraag het voor de zekerheid even voordat ik iets doms doe Citaat:
|
|
|||
|
|||
Doe die update naar iOS 5.0.1 maar, dat is de aanbeveling van @pod2g.
|
|
||||
|
||||
Lees het artikel eens? Vooral het gele blok...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor dit forum heb het goed doorgenomen en mijn JB met unlock is gelukt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is de eerste keer dat ik dit zie van zolang ik hem heb en dit verschijnsel is er sinds de jailbreak van 5.0.1 Kan natuurlijk zijn dat dit verschijnsel standaard erin staat sinds iOS 5. Daarmee is het dan ook de eerste keer dat ik dit zie. Ik zat namelijk al heel lang op 4.2.1 voor ik naar 5.0.1 ging. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarschijnlijk al sinds 5.0 en met de oude 0.9.9 versies van redsn0w. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de celspanning van de accu zo laag is dat het toestel uitvalt wordt bij het aansluiten van de lader alleen de kernel en de powerd daemon opgestart die het laadproces regelt. Zodra er voldoende celspanning ("Boot Voltage") is start de iPhone opnieuw op. Bij een jailbreak is de kernel aangepast en het is niet uitgesloten dat die aangepaste kernel naast het opstarten van de powerd daemon ook iets doet met de GPU. Ik kan dit fenomeen reproduceren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige die ontzettend veel problemen heeft met deze jailbreak? Ik herstel mn telefoon nu al voor de derde keer. Al twee keer ging mijn batterij (op een natuurlijke manier) leeg en bleef het Apple logootje minuten lang staan. Ik kreeg het niet weg. Op geen enkel manier. En al twee keer ben ik dus verplicht om te gaan herstellen. Dit is mij nooit overkomen.
Doen jullie een clean herstel. En dan dus geen reservekopie meer terugzetten? Ik doe dat namelijk wel, aangezien geen zin heb om alles opnieuw in te voeren. Maar het lijkt net alsof ik bepaalde problemen meeneem in dat proces. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|