Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 @yilmaz; ik heb gezocht op softwareupdates voor mijn imac, maar die waren niet beschikbaar, alles up to date zeg maar... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
shift herstel moet je dan doen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
gebruiken jullie redsn0w 0.9.10b3 nu?
Iksta te poppelen hem te update naar 5.01 en te jailbraken,maar wil zeker weten dat facetime nog werkt op deze versie na de jailbrak |
|
|||
|
|||
Graag jullie hulp. Ik heb hier een T-mobile met T-mobile sim, iphone 4, ios 5.0.1. JB uitgevoerd met de laatste Redsnow. Nu geeft itunes aan dat er een probleem is met de iphone. Ook heb ik geen service......in de algemeen-info staat ook geen imei, ccid, geen Wi-Fi.... Heb ik nu een simlock? Weer origineel 5.0.1 eroverheen, maar geen resultaat. HELP! (plz)
|
|||
|
|||
ik bezit een iphone 3GS met nieuwe baseband, en firmware 4.3.3. Ik probeerde de JB, werkt niet, ook niet met gedownloade firmware 501, een update weigert de iphone te doen via itunes. Na veel pogingen slaagde ik er telkens in terug naar zijn oorspronkelijk staat te gaan, tot er een poging te veel werd gedaan, de telefoon volledig vast zat en terug naar fabrieksinstellingen moest. Ook nu kan ik geen update doen en blijf ik bij 433, alleen ben ik enkele uren zoet om alles terug in te stellen en te installeren. Nog iemand dit probleem of een oplossing ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kind kan de was doen!
Gelukkig viel het mee en heb geen enkele foutmelding gehad. Dus: "gewoon doen".
Gemakkelijkheidshalve heb ik drie extra handelingen toegevoegd. 0. Zorg ervoor dat in je webbrowser: gs.apple.com daadwerkelijk verwijst naar Apple en niet naar Cydia. Dit kan je aanpassen in Tinyumbrella. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik voer nu een herstel uit van 5.0.1 omdat iMessage en Facetime niet werken. Ik laat jullie over 10 min. iets meer weten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 03:54 ---------- Ik vrees dat het niets wordt! iMessage en Facetime doen het nog altijd niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 07:54 ---------- Bij mij dus wel |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 09:39 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 09:43 ---------- en face time werkt ook! Laatst gewijzigd door paulo1977; 30-12-11 om 10:52. |
|
|||
|
|||
hey mensen,ff een vraag aangezien ik het niet kan vinden
ik hebop mijn 4 een semi JB met redsnow,maar moet ik nu eerst me iphone herstellen voordat ik nu de goede JB erop kan zetten. B.V.D. groetjes Denis |
|
|||
|
|||
ik gebruik de laatste redsnow, niet gelukt, tot bijna vier uur vannacht in de weer geweest alles terug te zetten zodat ik op reis kan, daarna zal ik eens terug proberen of plakt de boel tegen een muur
|
|
|||
|
|||
Is er een verschil tussen SHSH blocks opslaan met Ifaith of Tinyumbrella?
Ios 5.0.1? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-opslaan.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb nog 1 vraag...
Kun je je Ipod 4 altijd weer herstellen na Jailbreak? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|