Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan En dan kan ik dus niet meer updaten van 5.0 naar 5.0.1 op een of andere manier? En stel pod2g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals, niemand weet waarmee pod2g nu bezig is. We kunnen alleen maar raden, gissen en piskijken maar een duidelijk antwoord is er niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geduld. Ik hoop heel stilletjes, dat de exploit ook op 5.0.2/5.1 werkt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu het lek bekend is (en in userland zit) zal Apple dit vast oplossen in de eerstvolgende release. (tenzij er straks een spoedoplossing voor iets anders nodig is)
|
||||
|
||||
De jailbreak die nu gebruikt wordt geeft volgens @pod2g nog niet alles weg voor de 5.1 firmware. Er zijn nog meer achterdeurtjes die men voor een nieuwe jailbreak kan gebruiken (lees voor de 5.1 firmware).
|
||||
|
||||
als bepaalde apps niet werken ,heb dat ook gewoon iphone uit en weer aanzetten werken ze weer heeft volgens mij ook met SB settings te maken of iets met de JB die niet helemaal lekker werkt als je bv MyWi 4 installeert werkt er bijna niks meer MyWi 5 werkt niet samen met Bv SB settings daar ben ik al achtergekomen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iPad 1 blijft op iOS 5 met een tethered Redsn0w JB staan omdat ik iBooks wil gebruiken. Die halfbakken iBooks Fix die iBooks van zijn Sandbox (/var/mobile/Applications/) verhuist naar het gedeelte waar de Cydia tweaks en apps (/Applications) staan is niets voor mij. Dus, blijf ik bij iOS 5 met een tethered Redsn0w JB. |
|
||||
|
||||
Ja, Stefan Esser tweette eerder al dat hij een ander lek dan pod2g heeft voor 5.1...
|
|
|||
|
|||
Laat ons afwachten, alleen is het jammer dat Apple het hopeloos probeert te vermijden.
Apple dankt ergens de verkoop wel aan jailbreaks, als dat niet zou kunnen zouden veel meer mensen de overstap naar Android maken, waaronder ik! Maar zolang het kan blijf ik bij Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
No offence!! Maar dit is een forum en geen chatprogramma. Volzinnen en leestekens zouden voor enige duidelijkheid kunnen zorgen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2011 om 15:02 ---------- Citaat:
Er wordt op dit forum beweerd, dat slechts 10% van de iphone's wordt gejailbreakt ... En die lekken ... voor ons jailbreakers, in principe zonder kwaad "im zinne", vinden dat niet erg, maar bedrijven met hun geheimen natuurlijk wel ... Fw 4.3.3 had zelfs zo'n gevaarlijke lekken dat deze ook via Cydia konden worden gedicht!! Maar goed ... offtopic. Fijne avond allemaal |
|
||||
|
||||
Als ik na de semitether de untethered heb geplaatst (via corona) mag ik dan de semitether verwijderen uit cydia?
Ik heb deze vraag 2x weten stellen in deze draad maar nog geen antwoord gelezen.
|
|||
|
|||
De semitether moet verwijderd worden alvorens Redsn0w 0.9.10b3 of Corona te gebruiken. Dat is dan één vraag die beantwoord is
|
|
|||
|
|||
Net even SHSH gesaved en krijg deze meldingen in de LOG:
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik moet er aan toevoegen dat ik ondervind dat mijn batterij iets verbeterd is dankzij 5.0.1, dus een pluim!
Ik zou wel graag SAM installeren zodat ik officieel kan activeren, mijn batterij zou daarmee nog iets beter worden neem ik aan? |
|
|||
|
|||
@iPatphone
Of SHSH blobs opgeslagen zijn of niet heeft niets te maken met een iTunes upgrade naar het laatste iOS. iTunes weet zelfs niet dat jij die dingen opgeslagen hebt. Dat het device niet 'eligble' is heeft andere oorzaken. Dit thema is al heel vaak op het forum beschreven, zoek daar eens naar. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2011 om 16:02 ---------- De accu van een iPhone 4 heeft een capaciteit van 1.550 - 1.600 mAh. Er is geen enkele software die dat kan veranderen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ondertussen zelf v1.03 erover gegooid en dat werkt blijkbaar ook zonder problemen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik mijn iPhone 4, met iOS 5.0.1, probeer te jailbreaken, loop ik steeds vast bij het 'Identifying' gedeelte... Enig idee hoe dit komt? Groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog - Untethered holidays Download de alternatieve Redsn0w voor Windows en probeer die eens. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal....
ik heb een Iphone 4 met ios 4.2.1 erop.... baseband 02-10-04 ben afhankelijk van een unlock (T-Mobile) kan ik naar 5.0.1 ??? Groet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat bedoel je ?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|