Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mojohead Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt!!! Ik draai ook op XP en redsnow crash ook bij mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze alle 3 geprobeerd maar helaas....
Het ligt dus niet aan XP... Maar wat dan wel?? wat doe ik fout?? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook XP en bij mij is't ook gelukt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij deze dank ik Wally en de overige forum-members voor hun hulp. Ik ga mijn profiel aanpassen en mijn Iphone voorzien van de voordelen die een jailbreak geeft |
|
||||
|
||||
Allez dan...
Mooi dat we d'r met zijn allen zijn uitgeraakt... Begon al een beetje gaan te twijfelen... |
|
|||
|
|||
Bedoel je dan dat na exploiting limera1n (of zoiets) dan snel de AppleMobiledevice.exe proces weer uit moet zetten??
Want als je hem voordat op jb drukt al uit zet springt hij tussen exploiting en uploading first stage weer aan.. edit:heb het net geprobeerd maar op het moment dat redsnow vast loopt hoor je het usb aankoppel geluidje en dan komt de applemobiledeviceservice.exe proces weer tevoorschijn... (zucht) Laatst gewijzigd door Mojohead; 06-01-12 om 03:21. |
|
|||
|
|||
Firmware 5.0.1.
Ik weet niet hoe ik firmware 5.0.1. op moet slaan onder .ipsw
Weet iemand waar ik deze kan dowloaden of hoe ik deze via itunes onder die naam kan opslaan? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 4 unthethered kunnen upgraden en jailbreaken naar ios 5.0.1. van zodra deze is uitgekomen. Het lukt me wel niet op dit te doen op mijn vorige Iphone 3GS met nieuwe bootrom en baseband 05.16.02. Doe is iets verkeerd, of moet ik met bepaalde zaken rekening houden ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je een zinnig antwoord? Geef dan eerst zinnige info over wat er mis gaat.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik het via redsnOw_win_0.9.10b3 ben aan het downloaden, gebeurt volgens mij alles normaal tot dat ie op het scherm komt dan vanaf nu alles gebeurt op de Iphone (teken van de ananas ??) Nadat hij hier al 10 minuten opstond en er niets gebeurde heb ik de iPhone terug losgekoppelt. Heb ook gemerkt dat als ik de ipsw (iPhone2,1_5.0.1_9A405_Restore) ben aan het selecteren dat hij het volgende vraagt : "Is this newer model of the iPhone 3GS".
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu waarschijnlijk alleen voor de boot screens. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het is gelukt!!!! lukte niet met xp.. heb op w7 gedaan (appeltje eitje dus!!!) |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn 3GS ook uiteindelijk maar eens updaten. Ik heb de 3GS met nieuwe bootrom en draai 4.0.1 en heb baseband 05.13.04 want ik ben afhankelijk van een softwarematige unlock
Nou heb ik in dit topic een triljoen posts gelezen over TU, maar slaat Cydia niet automatisch je SHSH blobs op? Doet hij dit allemaal of zo nu en dan een keer? Bij mij staat in Cydia dat ik de volgende blobs heb: 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.2, 4.2.1r1, 4.3.3, 4.3.5, 5.0.1 Deze staan toch op de Cydia server? En/of kan ik deze beter ook op mijn computer opslaan? Nu een aantal vragen voor de zekerheid: 1. Ik ga dus van 4.0.1 naar 5.0.1, als ik een reservekopie maak in iTunes, dan krijg ik toch gewoon al mijn programma's, smsjes enzo terug? Is dit ook inclusief alle berichten in WhatsApp? 2. Ik wil een zo clean mogelijke update eigenlijk, als het goed is zet hij toch niets terug wat via Cydia is geinstalleerd? 3. Ik moet de originele ipws dus gewoon met RedSn0w (windows) aanpassen zodat er geen baseband update bij zit en dan kan ik gewoon met Ultrasn0w simlock vrij maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En via de handleiding moet je hem weer activeren via itunes, mijn telefoon is waarschijnlijk nooit geactiveerd. Heb in ieder geval geen idee waar de telefoon origineel vandaan komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou ook graag info op mijn andere vragen willen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|