Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit de jailbreak versie zonder dat je deze hoeft te reboten als de iphone uit is? voor ios 5.1? graag zie ik jullie bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is dit de jailbreak versie zonder dat je deze hoeft te reboten als
de iphone uit is? voor ios 5.1? graag zie ik jullie bericht terug, heb nu nammelijk 5.0 er opstaan met een proef versie jailbreak.. hoe kan zonder dat ik mijn apps kwijt raak hem updaten na 5.0.1? zodat ik niks kwijt raak? al vast bedankt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic Als je een update doet naar iOS 5.0.1 ben je alles kwijt tenzij je eerst een backup neemt die je na de update terug kan zetten. De Cydia tweaks kan je bewaren met PKGbackup en na de update naar iOS 5.0.1 + jailbreak weer terugzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn als het goed is simpele vragen, alleen moet ik ff een bevestiging hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en hoe je de oude bb kan behouden kan je hier lezen op het form. als je oude bb niet behoud dan denk ik dat je iphone als ipod kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn ipad 1 (5.0.1) geJB't met redsnow. Maar nu heb ik het geluk dat ik alle standaard programma's kwijt ben.
Mail, Ipod, video, safari etc. alles weg, ook met zoekfunctie niet te vinden. Heeft iemand een idee hoe ik die programma's terugkrijg? (heb overigens niet dit hele topic doorgelezen omdat het iets teveel pagina's zijn) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gewoon aan en uit zetten werkt niet, harde reset ook niet
Help |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de laatste versie van Redsn0w gebruikt, is ie al untethered. Aldus Corona niet nodig. Wss heeft dit alles verziekt. Ik hoop dat je handmatig een reservekopie hebt gemaakt, dan kun je herstellen, opnieuw jailbreaken en de gemaakte reservekopie terugzetten. Mensen, bestudeer de gebruiksaanwijzing van Redsn0w!!! Lezen is niet genoeg. |
|
|||
|
|||
Nou ja dan ben ik waarschijnlijk echt superblond, want ik kan geen handleiding vinden....
Ik heb van een standaard ipad een gejailbreakte ipad willen maken. Moet ik nu hiervoor eerst de thetered versie gebruiken en dan pas de unthetered?? En ja je zal me wel dom wicht vinden, maar kan het gewoon niet vinden! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toen was beta 3 niet uit ;D Moet ik nu alles overdoen maar ik moet tog geen custom firmware meer selecteren bij extra's eh of wel ;(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben niet zo in de technische termen, hoe kan ik precies een backup maken? hoe kan ik een PKGbackup maken? Al vast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier heb ik ook wel behoefte aan, ik heb nog nooit gejailbreakt en ik wil mijn iPod gaan jailbreaken, alleen geen idee hoe dat moet
|
|
|||
|
|||
waar kan ik de bestanden vinden? de jailbreak ios 5.0.1 en de Redsnow
bestand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
het .ipsw bestand in de select bestand van redsnow werkt niet.. bestand is maar 4,2 kb groot... iemand een goede download link?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|