Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Super bedankt Wally en Kevin! Het is gelukt.. hij is gejailbreaked...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Super bedankt Wally en Kevin!
Het is gelukt.. hij is gejailbreaked |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nu wil ik ook weleens weten of je de stap inderdaad genomen hebt....
|
||||
|
||||
Is er al een oplossing voor iBooks ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt, maar is die dan al meteen geunlockt of moet ik dat daarna nog eens doen? als ik het daarna moet doen, moet ik het dan ook via redsn0w doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb vorige week mn iphone 4 gejailbreak. Ging overigens perfect. Ben wel afhankelijk van een unlock (zit op baseband 1.59.00.
Nu ontvang ik alleen bijna geen push berichten meer. M'n mail komt wel in mn lockscreen te staan, maar what's app, en VI enzo niet. Nu heb ik iets gelezen over SAM, maar daar moet je je iphone opnieuw activeren, wat bij mij dus niet gaat omdat ie is gehactiveerd. Meer mensen hier last van? of een oplossing ervoor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
En daarna voer je de stappen van SAM uit. Volg dit: http://jaxov.com/2011/04/download-sa...-how-to-guide/ Eénmaal je hem wildcardactivated hebt kun je SAM weer verwijderen. Je iMessage en Facetime gaan dan ook werken, maar ik zou ze uitzetten. Ze vreten nogal aan je batterij en bij gebruik moet je telkens opnieuw activeren. (Ik heb zo'n 14 smssen naar die activatieserver gestuurd en je hebt geen recht op een terugbetaling) Push hangt er vanaf, sommigen werken, anderen niet. |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je met wildcardactivated, zo'n universal simcard bedoeld?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Windows Xp, geupdated naar 5.0.1 en wil hem jailbreaken. Redsn0w b3 crasht bij de eerste gebruik, als ik hem opnieuw opstart krijg ik continu 'unexpected error'.
Ook op een andere PC (wel XP) geprobeerd helaas zonder succes Andere USB-poort, Virusscanner + Windows Firewall in-actief, dit allemaal zonder succes Weet geen raad meer, hopelijk iemand die deze probleem met succes heeft opgelost. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Virusdetectie uitschakelen... 2. Als je met dual core processor zit, affiniteit van het proces via taakbeheer op 1 en niet op 2 zetten... 3. Zorgen dat iTunes...Tinyumbrella niet meedraaien tijdens het proces... |
|
|||
|
|||
Citaat:
5. De alternatieve versie van Redsn0w gebruiken zonder ipsw identificatie en het gedownloade ipsw bestand gebruiken... |
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt!!!
Ik draai ook op XP en redsnow crash ook bij mij alleen crash de mijne op het eind van uploading first stage... Is er iemand die het wel gelukt is om te jb-en op XP?? Ben nu al 2 dagen bezig Please somebody??? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|