Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) TinyUmbrella heeft niets met een jailbreak te maken. Je kan TU gebruiken om de SHSH blobs op te slagen als je ooit eens wilt downgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TinyUmbrella heeft niets met een jailbreak te maken.
Je kan TU gebruiken om de SHSH blobs op te slagen als je ooit eens wilt downgraden naar een vorig iOS (wat de meeste gebruikers nooit doen). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke dus dat heb je helemaal niet nodig. Waren mijn stappen goed om te gaan jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan nooit genoeg backups maken, dus maak die backup maar. Aangezien je al iOS 5.0.1 gebruikt zal je die backup niet nodig hebben. Redsn0w verandert niets aan jouw persoonlijke data alleen maar aan het besturingssysteem. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Vraagje aan de kenners:
Ik had aptbackup op me 4.3.3 JB Als ik die er nu weer opzet en backup,heb ik dan niet kans op conflicten vanwege versie 5.0.1 Zal ik toch beter maar alles weer handmatig eropzetten?Wat is wijs? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volg nu de procedure van Redsn0w maar heel nauwkeurig dan kan er niets misgaan. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2012 om 10:16 ---------- Citaat:
Na de JB werkt Aptbackup dat lijstje af en installeert alles wat er in staat opnieuw. Je hebt dus altijd de laatste versies van de tweaks, apps, enz... http://moreinfo.thebigboss.org/moreinfo/AptBackup.php |
|
||||
|
||||
Beste allemaal,
Ik heb een iPhone 4.. Net netjes met Pwnage Tool een Custom FW gemaakt. Activate aangezet. Alles wat op iClarified staat netje gevolgd.. DFU gezet.. ALT Herstel.. Custom FW geselecteerd.. Gaat netjes updaten.. Start opnieuw op en nu staat er op mijn iPhone: Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats aub de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.. Snap er nix van.. Want had activatie aangeklikt en er zit gewoon een Telfort micro sim in die het altijd gedaan heeft.. Iemand idee??
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, maar als ik mijn iPod wil herstellen en hij blijft foutcodes geven, wat kan ik dan nog doen en als hij bijv. bij redsn0w niet verder gaat hoe haal ik hem dan weer uit de DFU mode en start hij dan gewoon weer op? Sorry dat ik zo veel vragen stel, maar heb het nog nooit gedaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, begin bij het eerste bericht in dit topic en lees je in. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat was inderdaad de oplossing. Ik heb in TU alles uitgevinkt en daarna hersteld,waarna de 5.0.1. erop werd gezet. Nu op naar de jailbreak... Bedankt! EDIT: Het is gelukt! De jailbreak staat er ook op (incl. Cydia) Nu is mijn vraag hoe ik al mijn apps enzo terug krijg? Ik had dus voorheen AppBackup en AptBackup geinstalleerd en alles gebackupt,daarna heb ik een reservekopie laten aanmaken in itunes. Moet ik AppBackup en AptBackup nu eerst installeren via Cydia en vervolgens reservekopie terugzetten via itunes,of is er een andere manier om alles terug te zetten zonder dat de jailbreak eraf gaat? Laatst gewijzigd door Econz; 03-01-12 om 14:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Terugzetten vanaf reservekopie haalt je jailbreak er niet af. "Restore/Herstel" doet dit wel. groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe je de Cydia tweaks en apps terugzet?? Ik denk handmatig in Cydia opnieuw installeren. Weet niet of dit via een backup kan. Succes. Je bent er bijna. Laatst gewijzigd door leontjuh1; 03-01-12 om 17:17. |
|
||||
|
||||
Nou mijn probleem is opgelost.. Ik heb hem nu draaien op 5.0.1.. Enige is dat ik AL mijn gegevens kwijt ben.. Alles smsjes.. Contacts.. Alles..
Hij wil namelijk niet mijn reservekopie terugzetten.. De optie is gewoon niet aanwezig in itunes.. Kan alleen maar als nieuwe configureren maar dat wil ik niet want dan ben ik alles kwijt!!! Iemand een idee?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus synchroniseren met je oude pc |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|