spire (siri werkt niet en wat zijn token) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Werkt 1 van de orbit servers bij jullie al? Zit op de rocket (vanwege de plugins), maar nog steeds niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik kan bevestigen... D'r is absoluut geen enkel teken van leven op deze planeet...(wait a minute...het is niet eens planeet meer...) Mijn gedacht... De servers mogen dan wel exotische namen hebben...Ik zou d'r geen fritkot beginnen... D'r wordt vanalles beloofd...maar bijna niets waargemaakt... Laatst gewijzigd door Wally©; 27-01-12 om 17:17. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zit op meteor, doet t weer redelijk, heb siri aan en uit gezet en iphone een reboot gegeven
|
|
|||
|
|||
Ik heb spire nu op de Iphone 4 staan, moet ik nu alleen zo een proxy zien te bemachtigen ? ik wil hier zeker voor betalen.. iemand een betrouwbare site om dit te kunnen huren/kopen ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is dit de enige makkelykste manier om proxy uit 4s te halen???? How To Grab iPhone 4S Siri Authentication Keys | TheiOSExploit Geen andere manier |
|
|||
|
|||
Citaat:
Onderstaande bericht kreeg ik van Paypal: Citaat:
|
|
|||
|
|||
iedereen van de orbit server, ze zijn ermee bezig die jongens werken aan de server onder school. Vandaag komen de servers weer online waarschijnlijk gewoon ff twitter in de gaten houden
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: spire(siri) werkt niet! | Jailbreakboy | Jailbreak | 4 | 29-12-11 04:29 |
Siri werkt niet goed. | AriM6 | iPhone algemeen | 10 | 03-12-11 17:12 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|