spire (siri werkt niet en wat zijn token) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door westland TNx hij doet weer b ok, En het kan natuurlijk zo zijn dat de servers af en toe weer overbelast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Werkt echt super. Heel soms. Geen berijk maar werkt echt lekker.
|
|
||||
|
||||
Heb het ook geinstalleerd net als jullie boven mij,maar ik krijg de melding dat ze niet aan het verzoek kan voldoen en dat ik het later weer moet proberen,betekend dit dat de server overbelast is?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe proxy! Zelf uitgetest en het werkt!
1) zet Siri uit bij instellingen -> algemeen -> Siri 2) Ga naar Safari, deze nieuwe certificaat downloaden/installeren via de iPhone -> http://173.0.51.118/ca.pem 3) Instellingen -> Spire -> https://173.0.51.118:443 4) Instellingen -> algemeen -> siri aanzetten. Even wachten en dan de home-knop en dan EDIT: Maar als ik het goed begrijp, dan moet er een available key aanwezig zijn, anders gaat het niet. Dus eerst controleren op Free Siri Proxy by @robbederks | Server Status indien er 1 aanwezig is. Laatst gewijzigd door proXify; 25-01-12 om 12:39. |
|
|||
|
|||
Bij moet doet die het ook niet. Heb gedaan wat jij heb geZecht maar nee.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De server is momenteel offline maar komt zo snel mogelijk weer online
Dus wees geduldig en blijf af en toe proberen en hou die bovenstaande site in het oog. Op Twitter stond er dat het binnen een aantal uur opnieuw online moet komen. Server Status = offline (moet online zijn) Available keys = 5 (zijn het aantal toestellen? Dat heeft ook al op 0 gestaan terwijl de server wel online stond maar dan werkt het ook niet) Laatst gewijzigd door proXify; 25-01-12 om 17:52. |
|
|||
|
|||
weet iemand wanneer de server terug werkt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die persoon die deze server heeft had eerder ook een, maar die is nu veranderd in deze nieuwe. En elke dag werd het getal voor het aantal gebruikers gewijzigd. Het worden er steeds meer. |
|
|||
|
|||
Hij doet weer.
|
|
|||
|
|||
woowww het werkt ben ongeloofelijk blij
|
|
|||
|
|||
Nu is de vraag voor hoelang .
|
|
|||
|
|||
Haha, hij werkt weer.
Maar ja, De vraag is inderdaad voor hoelang.... Hopelijk word die niet weer over 2 dagen weggehaald. |
|
||||
|
||||
Ik zit momenteel op een dedicated server (betalend) en werkt !!!!
The Babe is talking to me !!! |
|
|||
|
|||
Welken site is dat dan ???
|
|
|||
|
|||
Hij doet het weer niet off
Jongens dit gaat niet werken |
|
||||
|
||||
Orbit Server
Werken met UDID verificatie... Zonder aankoop via Paypal en de uSirity tweak in cydia kom je d'r niet in !!! Mannen werken met 9 servers... |
|
|||
|
|||
Maar Maar maar,
Ik word gek van die servers. Nu doen ze het en over paar minuten weer niet. Ik ga ook maar eens een server betalen. En dan kijken wat ik zal krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: spire(siri) werkt niet! | Jailbreakboy | Jailbreak | 4 | 29-12-11 04:29 |
Siri werkt niet goed. | AriM6 | iPhone algemeen | 10 | 03-12-11 17:12 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|