spire (siri werkt niet en wat zijn token) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door proXify Ik heb het geprobeerd met deze bovenstaande proxy adres, ik probeer het al de hele tijd sinds gisterenmiddag en iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Steeds zegt ze na zo'n 20 sec: there's something wrong, and I can't answer your questions right now. Please try again in a little while. EDIT: ik weet dat je bij facetime en imessages eerst een bericht moet laten sturen naar een netwerk(server) om dat te activeren. Is dit ook van toepassing bij Siri? Dat je eerst moet activeren via sms? Laatst gewijzigd door proXify; 23-01-12 om 18:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je alles goed hebt gedaan, dan zou die profiel van de eigenaar van die server bij algemeen moeten staan. Bij instellingen. Tip: nadat je iets hebt ingesproken, moet je niet meer op dat knopje van siri op het scherm klikken. Probeer ongeveer elke 5 minuten verbinding te maken. |
|
|||
|
|||
Bij mij doet die het ook niet altijd vandaag. De profiel staat er wel. Siriproxyrobbe enzo heet het.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Blijkbaar is het iemand uit België! die bezig is met een grote publieke server op yoursiriproxy.blogspot.com en dus http://178.22.67.162/?page=server-status is offline. Laatst gewijzigd door proXify; 23-01-12 om 23:27. |
|
|||
|
|||
Of wel. Hij maakt hem groter op het zelde nummer http://178.22.67.162 of gaat die naar een anderen toe ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik weet dat die het binnenkort weer zal doen. Ik heb al meteen een andere hele goed werkende siri proxy gevonden!!!! Hierbij moet je weer een certificaat downloaden en een andere proxy toevoegen bij spire. Je hoeft de certificaat die je eerder had niet te verwijderen,. Dus gewoon de nieuwe erbij downloaden. Dit is de link van het filmpje op youtube: Full Guide to Installing *Working* Siri on All iOS 5 Devices (Spire Proxy) - YouTube |
|
|||
|
|||
Hij geeft ook aan dat die niet diet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met H1Siri. Als ik dat installeer dan loopt die vast bij de Apple logo. Iemand ervaring ???
|
|
||||
|
||||
gewoon spire installeren. Werkt (icm een werkende proxy) probleemloos.
Don’t Do It! New Siri Port H1Siri Is Illegal, Breaks Your iPhone | TechCrunch |
|
|||
|
|||
Ik heb spire al maar geen werende proxy. / hij deed het wel.
|
|
||||
|
||||
Een andere zoeken, desnoods een betalende ...
|
|
|||
|
|||
Weet je waar bang voor bent. Ik wil wel betalen. Maar straks doet die het niet of die genen hou der mee op. Weet iemand een goeie ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb H1siri nog niet geprobeert. En wat betreft dat betalen, het is niet zeker denk ik. Want stel je betaalt en dan blijkt de server ook niet altijd te werken.. Maar die certificaat en proxy die ik gisteren had gevonden doet het wel, alleen is het daar ook zo dat die het nu doet en dan weer niet. En je moet die grote bestanden zoals bijvoorbeeld H1siri installeren op een, lege en pas gejailbreakte iphone. |
|
|||
|
|||
Maar die certificaat en proxy die ik gisteren had gevonden doet het wel, alleen is het daar ook zo dat die het nu doet en dan weer niet.
Die heb dus ook maar hij doet heel de dag niet als proxy heb ik 178.22.67.162. En bij profiel heb ik siriproxyrobbeD. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De proxy is: https://siri-bh.no-ip.org en je zou nu 2 certificaten bij instellingen moeten hebben staan. |
|
|||
|
|||
En naar welken site moet ik gaan dan om nog een profiel er bij te zetten ????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
TNx hij doet weer b
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: spire(siri) werkt niet! | Jailbreakboy | Jailbreak | 4 | 29-12-11 04:29 |
Siri werkt niet goed. | AriM6 | iPhone algemeen | 10 | 03-12-11 17:12 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|