spire (siri werkt niet en wat zijn token) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin ik heb een goede werkende proxy server gevonden alleen je moet wel eenmalig 15 dollar betalen en je UDID geven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
je kan alleen via paypal of met de crecitcard, volg ook @Siri_Support en @uhelios op twitter, als je het hebt gekocht moet je die siri_support maile en dan zet hij je UDID zo snel mogelijk in de server. Hij is wel op school lees ik net dus dat duurt een anderhalf uur nog voordat hij kan activeren.
|
|
|||
|
|||
Hé,
Ik heb op youtube een werkende siri proxy gevonden. Eindelijk!!!!!!! Bekijk dit filmpje eens en probeer het maar. Spire Server - Working - "Status Check, In Description" - YouTube Ik moet wel zeggen dat het zo kan zijn dat siri het af en toe misschien niet zou doen, maar dit komt door het verkeer. Veel mensen gebruiken het vandaar. |
|
|||
|
|||
Bij mij doet die het niet als ik hem op zoek bij safari eb ook niet bij spire.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heb je wel bij safari die link ingevoerd wat je in dat filmpje kon zien? Het kan zijn dat je misschien iets vergeten bent. En in het filmpje kan je ook de proxy zien wat je bij spire moet invoegen. |
|
|||
|
|||
ja ik heb de link gevonden. alleen als die er op staat en hou de knop in dan zie ik nog steeds voice control staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en spire heb ik der afgehaald
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 20:59 ---------- Die staat er niet tussen. Maar moet spire nou er op blijven staan of niet ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, je moet spire hebben. En ik wou ook zeggen dat dit maar beperkt is. Er kunnen maar 50 mensen deze proxy gebruiken en er zijn al 48 gebruikers. Maar als die eenmaal werkt, dan blijft hij oook werken. |
|
|||
|
|||
hij doet het jehhhhhhhhhhh
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja hij doet het. nu is de vraag hoe lang duurt het voor dat hij overladen is door anderen mensen. duurt wel heel even voor dat je iets terug krijg.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat dit gewoon blijft werken als je het op tijd hebt geinstalleert. |
|
|||
|
|||
hijs loopt nu al vast/ofwel druk op wb van siri
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hebben we toch nog even van kunnen genieten
|
|
|||
|
|||
Iemand die samen met mij zo'n server wil opzetten?
Wil iemand die er verstand van heeft. Servers etc. heb ik. Interesse -> PM |
|
|||
|
|||
Hij doet weer .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Relex blijft die gewoon doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: spire(siri) werkt niet! | Jailbreakboy | Jailbreak | 4 | 29-12-11 04:29 |
Siri werkt niet goed. | AriM6 | iPhone algemeen | 10 | 03-12-11 17:12 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|