Iphone kan niet worden hersteld,.... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedank Econz, dit was voor mij ook de oplossing voor mijn iPad2....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedank Econz, dit was voor mij ook de oplossing voor mijn iPad2.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Econz, dit werkte ook voor mij.
Fout 21 werd hiermee opgelost! (iphone 4) Bedankt! |
|
|||
|
|||
Hallo Econz, ik heb een vraag hoe ik tinyumbrella kan gebruiken als mijn iPhone 4 alleen maar in recovery modus kan opstarten of in DFU mode?
Ik zit ermee dat mijn iPhone 4, niet wil opstarten en als ik een herstel doe via iTunes, dan krijg ik een foutmelding 21. Graag wat hulp van iemand. |
|
|||
|
|||
@Scirocco Ik had dit ook eerst, gewoon u iphone in DFU mode zetten zonder aan te sluiten in itunes. en dan aansluiten aan pc en dan gaat tiny hem wel herkennen en dan kun je de optie kiezen voor uit recovery te gaan
|
|
|||
|
|||
Hoe komt het dat het hierna nog steeds niet mogelijk is om hem gewoon te herstellen via de knop herstellen in Itunes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
de iPhone kan niet worden hersteld | WouterKok | iPhone algemeen | 14 | 27-02-12 09:08 |
iPhone kan niet hersteld worden | qntr0l | iPhone algemeen | 0 | 29-10-11 14:59 |
iPhone: iPhone kan niet worden hersteld | AvdH001 | Jailbreak | 2 | 26-07-11 23:01 |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|