iPhone start niet meer op naar reset discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een 4s gejailbreakt met absinthe. Nu wou ik hem een keer resetten door de lock toets en de homebutton in drukken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start niet meer op naar reset
Hallo allemaal,
Ik heb een 4s gejailbreakt met absinthe. Nu wou ik hem een keer resetten door de lock toets en de homebutton in drukken. Toen ik dat had gedaan ging uit en en weer aan en heel lang verschijnt het apple logo en daarna het rondje wat rondgedraaid als hij aan het laden is maar in een keer valt hij weer uit en begint hij weer opnieuw. Ik kan dus niet in mijn iPhone komen.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? En betekent dit dat je de iPhone niet kan resetten als je hem gejailbreakt hebt? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien er hier reeds enkele draadjes over lopen gaat hier een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DRINGEND!! iPhone 4 start niet meer op na reset | wezzzzzz | iPhone algemeen | 7 | 21-12-11 17:39 |
Windows: iphone start niet op na reset | dikkedaan | iTunes | 3 | 08-06-11 17:40 |
Iphone3g start neit meer op na reset? | muldertje6 | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 10:57 |
Iphone start niet meer op na reset | whehe | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 15:03 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
|
|